Sparkling Snow [Uitloop 2019]

Frits zei het vanavond al tijdens zijn demo, en wat mij betreft heeft hij gelijk: wat een topper is dit!
En wat jammer is het dat ie maar 11 schoten heeft....

Wat zou ik graag van deze een 25 schots exemplaar zien, met een broertje met rode blinkers á la de Tanz der Vampire.... :p

ook bij orthen een topper jammer dat de freaks site nog wel werkt. Maar de ophaal tijden *** zijn want voor 8.95 de beste cake die er is zo groot. Dus maar in de losse verkoop kijken en mee pakken want zelfs 12.95 valt goed te doen. Met die boeketen zo top :)

Absoluut een hele toffe cake dit, goede spinning tail, groot blinker-boeket, blij dat ik deze er dit jaar bij had. Aanrader!

Meh, ik keek best uit naar deze pot na alle lovende reacties maar eerlijk gezegd vond ik m wat tegenvallen. Ik schoot deze samen met Gate of Heaven 1 en Heavy Legend 16 tegelijk.

Was leuk, maar had meer verwacht

Ik had hem vorig jaar al, en dit jaar had ik er weer 2x maar het blijft echt een topper, eind van het jaar zeker weer halen, misschien een idee voor de Chinezen om er een 16 shots cake van te maken met een mooie finale er achter !!

Meh, ik keek best uit naar deze pot na alle lovende reacties maar eerlijk gezegd vond ik m wat tegenvallen. Ik schoot deze samen met Gate of Heaven 1 en Heavy Legend 16 tegelijk.

Was leuk, maar had meer verwacht

Omdat de effecten zo groot zijn had hij misschien beter tot ze recht gekomen als hij enkel geschoten had geworden !!

deze al 2a3x op demo gezien en toen ik dit jaar eraan kon komen gehaald. maar viel ook tegen idd. misschien door de wint of een maandag ochtend exemplaar :(

Dit was 1 van de mooie cakes gister!!
Een 25 shots cake of een salvo cake en je hebt een gouden product in je handen.

Inderdaad wat Burning Salvo zegt je moet er echt een stukje vanaf staan en niet pal er onder !!

Ja, wat is een stukje ervan af?

Ik heb wel lange benen maar ik heet geen Carl Lewis, dus een meter of 20 vind ik wel mooi, anders leg ik op oudejaar een marathon af! En dat voor 11 schoten, pfff!

Misschien klopt het dat je deze cake meer van opzij moet zien, maar ik vond hem inderdaad eerlijk gezegd helaas een beetje tegenvallen.
Maar het concept blijft prachtig.

Geweldige bak! Spinners doen het uitstekend en de blinkers zijn ook helemaal top. Enige nadeel: is snel voorbij.

Back
Bovenaan