Sparkling Snow [Uitloop 2019]

malieveld wat voor show is daar dan?

Dit jaar genomen op de demo van vuurwerkhal vond ik deze kwa knal en boeket er uitspringen.
In de straat net zo mooi mooi spining tail en perfecte burst en uitwerking.

Kermisshow om 22.00 uur.
Afgelopen 2 weken ook steeds 4 stuks geschoten dus vanavond ook denk ik.

Topper van de 1ste plank. Mooie spinners plus een mooie gevulde ronde blink boeket. Aanrader zeker voor deze prijs. Jammer dat deze op maar een aantal plaatsten te koop is.

Geweldige cake. Perfecte spinning tails met inmens grote witte blinkerboeketten. Vorig jaar hebben we er 2 tegelijk geschoten. Dit zorgt voor nog meer spektakel! Dit jaar zeker weer in de collectie.

ziet er goed uit 2 tegelijk! misschien dit jaar ook is per 2 schieten dan :P het is een topper erin komen doet die zker!

Vind dit echt wel een toppertje zo op beeld. Helaas is een retourtje a 320 km me iets te gek :(

Vuurwerkpro, titanium en Mattenfreak, bedankt voor de leuke reacties. We zijn blij dat jullie de film waarderen. we hebben voor dit jaar het idee om de Sparkling Snow (waarschijnlijk weer 2) te combineren met de Massive of misschien wel de Buckley (nieuwe 8 shots cake van Wolff - Dynasty collectie. Ben wel benieuwd met welke cake jullie de Sparkling Snow zouden combineren. Zoals eerder vermeld in dit topic is de Sparkling Snow ook geschoten tijdens de shows op het Malieveld in Den Haag. De Sparkling Snow was één van de uitblinkers van de show. Geweldig product!

Back
Bovenaan