Sparkling Snow [Uitloop 2019]

Wat een prachtig potje was dit, de bombetttes gingen inderdaad niet zo hoog, maar de spinning tail was super, en prachtige blinkers! echt een aanrader.

Geweldig ding dit! Ik zou hem al gratis bij mijn bestelling krijgen, maar ook nog los besteld. Goede spinning tail met heldere blinkers, en doordat deze niet zo hoog gaat grote boeketten.

20rr2pf.png

Mooie blinkercake met grote boeketten en dikke zilveren tails!
Prima uitwerkingen voor zo'n klein potje.

Echt een mooi potje en helemaal niet duur! Ik wens een uitgebreide versie voor aankomend jaar! :wink:

Ja dat had ik in een ander topic ook al gezegd. Een 25 shots is salvo's van 5 lijkt mij echt vet.
En ook al is het dan een I-shape door de spinnende staarten gaan de bombettes toch uit elkaar voordat ze tot ontploffing komen Dus een W of Z-shape lijkt mij nieteens nodig!

Hele mooie cake met dikke spinning tails en blink boeketten! Moet wel zeggen dat ik ze soms wat laag vond knallen... kon soms zowat de sterren terug koppen :p

Ja dat had ik in een ander topic ook al gezegd. Een 25 shots is salvo's van 5 lijkt mij echt vet.
En ook al is het dan een I-shape door de spinnende staarten gaan de bombettes toch uit elkaar voordat ze tot ontploffing komen Dus een W of Z-shape lijkt mij nieteens nodig!

als je ze in w zet dan komen de buitenste wel heel dicht boven de grodn haha dat was nu al beetje het geval maar ik zou hem zeker niet late staan als die er toch komt :p

Deze valt mij nu pas op! Maar wat een leuke cake zeg, dikke spinning tail en prima blinker boeket.
En die prijs maakt dit tot een prima budgetcake, toch eens onthouden! :p

Jammer dat ik heb deze niet gekocht de 29ste in tolbrug was voor 6,50 of zo iets, heb echt spijt van!!! Volgende jaar komt zeker bij!!

Back
Bovenaan