Magic Missile

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1811
Artikelnaam: Magic Missile
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 shots fluitcake
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 5,00 (3st.)

3x_Magic_Missile_1811.png.png

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ontzettend leuke dingetjes. Overdag zijn ze gewoon leuk, maar 's avonds zie je pas dat er ook kleur in verwerkt zit. Volgend jaar zeker weer (en meer :p). De rakketjes vallen er wel snel uit als je hem niet recht houdt!

Op het filmpje zie ik een andere labeling. Maar ik ga er vanuit dat onderstaande foto hetzelfde product is. Wanneer dit klopt wil ik hierbij wel even de kanttekening plaatsen dat ik dit een gevaarlijk product vond afgelopen jaar.
Nu mag je voor zo'n laag bedrag niets verwachten, maar volgens mij is dan de enige eis die je wel mag stellen, dat het vuurwerk veilig is.
Zoals je aan onderstaand filmpje ook ziet, vond ik door de grote tussenpauzes, dat dit geen veilig product was.

10845185.24c177b5.560.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Had deze potjes vorig jaar ook. Ik had 5 setjes en heb geen problemen gehad, kan zijn dat ik een andere versie had, maar het kan ook dat pyroboy net pech had.
Natuurlijk moeten alle potjes veilig zijn, maar ik wil wel aangeven dat dit product bij mij en de mensen waarmee ik overdag wat spulletjes afstak gewoon goed functioneerde.

1 minuut voor zoiets klopt gewoon niet. Ik vind het dan ook terecht dat Morris een kritische noot plaatst.
Het kan leuk spul zijn, maar het is soms wel afwachten wat je krijgt met deze bakjes.

als ik het verhaal van nederlans vuurwerk lees .
dan denk ik dat die potjes van moris toch nog een beetje vochtig waren .
maar goed of dat de echte oorzaak is weet ik niet

Ik heb deze er vorig jaar ook bij genomen, gewoon voor de grap. Het eerste wat mij opviel was de grote. Ze zijn namelijk echt enorm klein, en zoals ook al gezegd hierboven, vallen de gillers er heel snel uit. Verder deden ze het bij mij gewoon zoals het hoorde. Leuk om tussendoor te proberen, maar niet een bijzonder product vindt ik.

Heb deze een paar jaar geleden gehad en vind ze vrij goed presteren. erg leuke dingen voor overdag en ook zeker de moeite waard om gewoon mee te nemen. alleen in de prijs gaan ze niet helemaal mee met de andere 25schots huilbatterijtjes die er zijn. ik wil niet zeggen dat €5 veel is voor 3 van deze dingen, maar er zijn goedkopere te vinden. zo haal ik zelf altijd de saturn missile 25sh waar er 4 per verpakking inzitten voor €2 dus prijs/kwaliteit vind ik die beter.

Back
Bovenaan