Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
spanning is goed aanwezig wel, maar dit is deel ook door de ergernis rondom de weersvoorspellingen helaas en dat is een minder leuke vorm van spanning.
De spanning is hier ook zeker aanwezig. Morgen kunnen we eindelijk na 3 jaar weer vuurwerk ophalen. Dat blijft toch een magisch moment het weer kan ik me (nog) niet druk om maken. Eerst maar is lekker genieten van het vuurwerk ophalen en alles eromheen.
Herkenbaar spanning is nu wel aanwezig voel het ook. Morgen mag iedereen zijn vuurwerk weer ophalen. Ik kijk zeker uit naar morgen. Om het weer maak ik me ook niet druk is niet spannend genoeg. Eerst genieten van morgen de rest is bijzaak het weer kijk ik de 30ste wel weer aan.
Helemaal geen last van. Scheelt ook wel dat ik gewoon moet werken. En een veel kleinere collectie heb, dan andere jaren. Enkel wat boxjes en enkele losse cakes. Bespaart een hoop stress heb ik het idee.
Ik ben deze week vrij. Bij mij is het niet zozeer de spanning als wel gewoon zin om het bestelde op te halen. Het is qua weer momenteel ook bagger, dus even lekker naar buiten is er ook niet bij. Ach ja, bijna morgen.
Het weer ervaar ik wel als een grote domper. Echt lekker uitkijken naar de stookuurtjes wordt helaas sterk onderdrukt door een teleurstelling en de vraag of je nog een beetje normaal het vuurwerk af kunt steken.
Eigenlijk is de hele sfeer verpest door de weersvoorspelling. Het liefst wil ik gewoon 4 dagen slapen en 1 Jan wakker worden, want met de weersvoorspelling die er nu is, is afsteken geen optie voor mij persoonlijk.
Balen van het ka-uu-tee weer. Drukt echt het positieve gevoel die ik normaal heb.
Eindelijk weer normaal oud en nieuw na twee keer dat klote verbod, gooit de voorspelde regen roet in het eten.
Wat is er nu lekkerder dan de vuurkorf aan, vuurwerk in de vooravond, oliebolletje erbij en dan volop het nieuwe jaar in. En daarna een vuurstapel maken van de resten. Heerlijk toch?