Spanningen voor de laatste dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die door de spanningen slechter slaapt. Heb dat overigens alleen de dag voor het ophalen van m'n bestellingen. Nog een paar dagen en voor iedereen veel sterkte!! :P

Ik slaap nog redelijk goed maar heb echt een korter lontje deze dagen. Ben het wachten helemaal zat en wil het gewoon nu kunnen ophalen en bekijken. Irriteer me daarom vaker aan nieuws waar ik normaal gesproken geen last van zou hebben maar weet gelukkig wel dat dit door de spanningen van de laatste dagen komt.

Ja begint nu wel echt goed te merken dat we er bijna zijn. Morgen laatste dagje werken, dan thuis al wat voorbereidingen treffen. Dan gaan we een slapeloze nacht tegemoet denk ik. Maar wat een zin heb ik er in zeg.

Zoooo... alle bestellingen uitgeprint en adressen in de nav gezet.
Beetje gespannen maar wel happy dat het dit jaar weer kan.
Hopen op goed weer!

Ik slaap al best wat nachten matig, en ben vrij onrustig. Maar de laatste 3 dagen in een vuurwerkwinkel werken leidt wel af denk ik. Dus vooral zin in, en snak echt naar zaterdag, 18:00uur.

Ook hier slecht slapen maar daar is een oplossing voor! Clubje hier clubje daar en de tijd is zomaar daar.

Nee zonder gekkigheid, nog 2 nachten "slapen" en we kunnen weer op pad.
Kan niet meer wachten

De dag voor de verkoop is gestart, ongelooflijk de kriebels, kan niet wachten, dit gaat nog een lange werkdag worden hehe.

Spanning is hier enorm. Wat een kriebels zeg. Kijk echt enorm uit naar alles de komende dagen. Laatste dag werken vandaag en dan kan het beginnen.

Helemaal gek hier van de spanning. Heb elke keer het idee dat het niet genoeg is, maar veel keus is er op dit moment niet meer haha.
Ben blij dat het weer kan officieel na 2 klotenjaren.

Spanning was enorm tot ik de laatste weersvoorspellingen zag.... begin toch beetje teleurgesteld te worden haha!

zul je altijd zien na 2 jaar prima stook weer mag het eindelijk weer krijgen we gigantisch ruk weer.

Spanning stijgt hier ook met de minuut. Ook omdat ik alles in m,n hoofd aan afgaan ben heb ik alles wat moet nog gebeuren en wanneer moet ik wat doen etc etc. Kom er ook achter dat lijstjes maken en planningen vooraf weinig helpen omdat het niet gaat zoals je bedacht had... ja dat begint nu al:bonk:

Gelukkig heb ik nog een laatste werkdag van het jaar, daar gaat de aandacht naartoe waardoor je geen idee meer hebt hoelang alles nog duurt.

Erg prettig, voor je het weet is het weer 22:00 en kun je de fles weer pakken

zit nog steeds met darmklachten, daar zit de spanning nu meer voor mij.. hopelijk lost het vandaag op, anders wordt het een vervelende dag morgen met ophalen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan