Spain Fanstyle

Had een 2016-versie. Dus nog in Z-shape.
Had er meer van verwacht. Ooit eens op een demo gezien met grandioos grote effecten. Nu vond ik het eigenlijk maar matig overkomen.

Katan - Spain Fan Style - (6).jpg

Laatst bewerkt:
Iemand bekend met de 2019 batch? Misschien wel 10 rows at once of gewoon een Z shape? Heb hem nergens voorbij zien komen, maar blijkbaar is er een 2019 batch geproduceerd.

Man, laat dat de meest recente versie wezen hehe, dan gaat ie toch eindelijk eens dikgedrukt op de wishlist hier. Al jaren zien staan, niet gekocht, maar die laatste film overtuigt mij wel, lekker!

Hier hetzelfde verhaal, al vaak op de lijst gehad maar nog nooit gehad. Hij gaat voor nu dan ook weer op de lijst en hopelijk komt hij er nu wel een keer.

Hier hetzelfde verhaal, al vaak op de lijst gehad maar nog nooit gehad. Hij gaat voor nu dan ook weer op de lijst en hopelijk komt hij er nu wel een keer.

Hier precies zo! sterker nog, wel eens mee in de handen gestaan. Maar het bericht over S-shape/Z-shape en welke versie je dan kreeg hem toch laten afvallen.

Als dit de nieuwste versie is dan gaat hij zeker in me collectie komen dit jaar, wat een bakbeest, in ere hersteld.

Wow die komt wel heel lekker over op de laatste film. Haha ook hier precies het zelfde. Jaren op de lijst en nooit gekomen. Deze versie moet ik toch echt hebben.

Beide versies vind ik echt steengoed overkomen, alhoewel mijn voorkeur wel uitgaat naar de at once versie zoals in de video van Mikosje. Wat maakt hij daar een geweldige indruk zeg! Staat al jaren op een lijst, maar valt toch steeds af vanwege de prijs in combinatie met de tijdsduur. Wellicht dit jaar toch maar eens proberen.

Wat het vooral indrukwekkend maakt is dat ie ook écht all at once gaat, dus die dikke dreun van alle schoten tegelijk maakt het echt een beleving apart wat je normaal alleen in prof kent. Zonder dat is de helft van de beleving al weg, dat zag je met die bakken van Evolution van vorig jaar die niet meer echt at once waren bij the Branco en de Mega Willows. Die 0.1 seconde verschil kan zo'n bak maken of kraken.

De Z shape versie is ook dik en welke van de 2 je krijgt maakt mij niet uit, zolang de at once versie ook echt at once is zoals de bovenstaande video. Anders heb ik liever de Z shape versie.

de all at once per rij versie maakt het wel net meer af inderdaad. Maar toch een erg dikke waaierbox hoor. Toch ook maar eens op de wensenlijst zetten :D

Back
Bovenaan