Spain Fanstyle

Ziet er toch wel heel erg lekker uit hoor dat straatfilmpje. Helaas gemist maar houd ze zeker in mijn achterhoofd voor op de wishlist!

Ach 500gram, zat er toch een goeie tussen...wahahaha.
Zonder gekheid, deze ziet er top uit op film.

Ik heb er spijt van dat ik deze niet heb aangeschaft! Ik heb de fanstyles notabene nog gezien op demo's! Toen laaiend enthousiast! Niet genomen omdat ik dacht dat de kwaliteit van de productie mss niet haalbaar was met wat ik gezien heb! Je kan die 150 maar 1 keer uitgeven! Hopelijk de volgende lichting dezelfde kwaliteit! Komt tie er bij mij dit jaar in!

2ue6uli.png

jr2moi.png

33w0hhf.png

24zlvuw.png

Wat een beest van een spektakelbox is dit zeg, heerlijk.
Presteerde boven mijn verwachting en we hebben hier samen met de groep zwaar van genoten!

Hele gave waaiercakebox, supergrote effecten en harde bursts. Hoor dat publiek! (Laaste cake ging niet af, want maar 9 rijen gingen de lucht in!)

:D

Ik heb toch nog even getwijfeld om deze erbij te nemen, als finale, gebaseerd op de demo van Katan zelf. Maar ik vind hem toch niet helemaal geslaagd nu ik zo de andere filmpjes zie. Begrijp me niet verkeerd, dit is hoe dan ook een fantastische bak, echter ik wilde hem halen voor de crackling finale, en juist de crackling valt me tegen wanneer ik de productie filmpjes bekijk. Veel minder agressief dan in de eerste video's.

Cake 1 vind ik veruit de mooiste. Daar zou ik zonder problemen 50 euro voor neertellen, ook al duurt hij slechts een handjevol seconden.

Gewoon halen. Vorig jaar had ik eentje blind gekocht, grootste gok ooit, en het was ruimschoots mijn geld waard!

Ik heb toch nog even getwijfeld om deze erbij te nemen, als finale, gebaseerd op de demo van Katan zelf. Maar ik vind hem toch niet helemaal geslaagd nu ik zo de andere filmpjes zie. Begrijp me niet verkeerd, dit is hoe dan ook een fantastische bak, echter ik wilde hem halen voor de crackling finale, en juist de crackling valt me tegen wanneer ik de productie filmpjes bekijk. Veel minder agressief dan in de eerste video's.

Cake 1 vind ik veruit de mooiste. Daar zou ik zonder problemen 50 euro voor neertellen, ook al duurt hij slechts een handjevol seconden.

Ben het met Bram eens. Ik denk niet dat je spijt gaat krijgen. Had veel i shape cakes in 1 groot project. Deze brede shape als finale met deze effect grootte doet 't heel goed.

Crackling finale vond ik zelf ook top. Als je niet voldoende wow verwacht kan je 'm synchroon laten lopen met 1 van de eerdere cakes. Wordt een tikje krankzinnig maar wel heerlijke terror in de straat.

Ik vind zelf 25 € voor dit kaliber waaiercake (15 gram per schot en niks verspilt aan mines) een hele redelijke prijs, vergeleken met wat je normaal voor (losse) waaiercakes mag neerleggen.

't Gaat waarschijnlijk wel afhangen van de rest van je collectie, want als je veel toppers voor deze afsteekt kan het afdoen aan het spectakel.

Gaan wel begin en einde wat rijen tegelijk hè. Zie je wel op meer filmpjes van deze waaierboxen. Is dat een probleem ín de box of door overslag/doorlonten? Blijft spektakelbak hoor, maar 150 nog altijd te duur. Als ik m voor 100e zie gaat het altijd jeuken...misschien toch maar ns krabben.

Gaan wel begin en einde wat rijen tegelijk hè. Zie je wel op meer filmpjes van deze waaierboxen. Is dat een probleem ín de box of door overslag/doorlonten? Blijft spektakelbak hoor, maar 150 nog altijd te duur. Als ik m voor 100e zie gaat het altijd jeuken...misschien toch maar ns krabben.
Komt omdat je quickfuse op quickfuse doorlont

Back
Bovenaan