Spain Fanstyle

Zojuist de drie fan styles gezien op de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal en het was niet helemaal waar ik op gehoopt had. De echte wauw factor ontbrak me een beetje. De Spain Fan Style vond ik erg slordig en de effectgrootte niet echt bijzonder. De Malta en Italy waren wel genieten, maar de tijdsduur is naar mijn mening gewoon te kort voor de prijs die je er voor betaalt.

Ook ik heb alle fan styles gezien, ik vond het wel een imponerende verschijning om heel eerlijk te zijn. Gaaf nieuw concept!

Vanavond gezien in Steenbergen en was zeer onder de indruk. ALleen was hij voor het geld veel te kort.
Film is nu aan uploaden dus die volgt later.

De film:

Laatst bewerkt:
Er klopt iets niet je ziet dat er bij sommige 2x achterelkaar salvo's zijn.. vandaar dat het ook heel kort was..

Inderdaad is het doorlonten verkeerd gedaan. Bij een fanshape moet je dus duidelijk niet schietlont met schietlont verbinden. In dit geval betekent het dat je dus 3x een dubbele effect in de lucht krijgt. Niet geeft dat alleen een vertekent beeld, maar is de tijdsduur ook 25% korter.

als het een prijs had van 70-80 euro had ik er wel 2 gepakt, maar dit is net een tikkeltje te duur
maar wel een van DE cakes van NL op dit moment.

Wat een dikke cakebox is dit, doet niet onder aan professionele blokken. Hele lucht gevuld en door snelle tempo heel indrukwekkend:

Het zijn idd indrukwekkende waaiers met de Spain Fan Style voorop! Deze kunnen bezichtigen bij de rijswijkse demo! Voor de mensen die het er voor over hebben, heb je wel een spectaculaire waaier in de straat!

Liever dit en semi-legaal bezig dan een illegale profblok waar je al snel hogere bedragen moet voor neerleggen....

Inderdaad is het doorlonten verkeerd gedaan. Bij een fanshape moet je dus duidelijk niet schietlont met schietlont verbinden. In dit geval betekent het dat je dus 3x een dubbele effect in de lucht krijgt. Niet geeft dat alleen een vertekent beeld, maar is de tijdsduur ook 25% korter.

Wij mogen niet doorlonten bij een consumentencake anders moet het publiek nog verder staan.
In de 1e cake zat een productie fout waardoor hij 30 schoten in 1x eruit gooide.
Dat was wel heel erg spectaculair maar niet de bedoeling, het blijft tenslotte handwerk.
Alle combi boxen waren elektrisch ontstoken.
Bij 2 boxen weigerde de ontstekers waardoor ze met de hand geschoten zijn.

Back
Bovenaan