Spacewarriorz [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5331
Artikelnaam: Spacewarriorz
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 5x 125 gram
Aantal Schoten: 5x 20 schoten
Effectomschrijving: Spacewarriorz, selectie van 5 cakes met ieder 20 shots.
Max. tube diameter: 20mm
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 64,99
Voorverkoop : € 59,99
Onlineprijs: € 49,99

O.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Bijlagen

• 5531 Spacewarriorz.png
    5531 Spacewarriorz.png
    499,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Burst effect spreiding top maar voor mij niet intressant 20x het zelfde uit komt per cake
zeker min 2-3 verschillende efecten per cake tot ik zo assortiment wil kopen

Effecten zien er goed uit, maar inderdaad een beetje standaard effecten en weinig variatie. Wel heel gunstige prijs! Alleen snap ik niet dat er met 25mm maar 125g kruit per pot in zit.

Ik vind het een erg leuk assortiment en ook nog eens goed geprijsd. Tien euro per cake en wellicht ergens nog een beetje korting, dan heb je erg mooi stookspul. Vind cake nummer 5 wel echt het mooist.

Vind de cake’s los niet heel bijzonder, maar voor deze prijs wel leuk om ze alle 5 tegelijkertijd de lucht in te jagen.

Hey, het kan dus wel...
Net geprijsd assortimentje. 100 schiten, 25 mm voor €0,50/schot. Effecten niet vernieuwend, maar gewoon goed uitgevoerd. Finalesalvo. Ik vind em vermakelijk.

Of moet ik op zoek naar een addertje..? 6,25 gram/schot:rolleyes:

Ik ben gek op assortimenten en deze heeft een prijskaartje die goed is om ze uit te proberen. staat op de lijst hier.

Burst effect spreiding top maar voor mij niet intressant 20x het zelfde uit komt per cake
zeker min 2-3 verschillende efecten per cake tot ik zo assortiment wil kopen

Eindelijk eens geen mixed cakes. Heerlijk. Alleen 125 gram per cake..... hmm, ik weet het niet.

Leuke single effect cakes! Ik vraag me af of het nog voordeel heeft om luttele 6gr/sh in 25mm te doen ipv 20mm? Toch wat betere spreiding dan misschien?

Dit lijkt mij inderdaad aan de burst te horen 20mm. Prijs lijkt me ook iets te mooi om waar te zijn anders..

Misschien staat er een fout in de omschrijving of in het label, zou niet voor het eerst zijn.
Misschien kan vanderelst ons meer duidelijkheid verschaffen.
Burst klinkt als 20 mm, maar dat zie ik zo vaak bij China filmpjes dat ik soms de grootste twijfels heb bij producten.

Laatst bewerkt:
Zal wel inderdaad wel 20mm zijn, Zou dit niet de nieuwe versie zijn van de GBV proline firestarter? Deze waren namelijk 6x16 shots en dit zou wel te klein zijn voor de nieuwe regelgeving. dit is een aanname iemand van GBV die dit kan antwoorden?

Geloof dus echt geen zak van dat krekelfilmpje met maar 6,25 gram per schot he. Als je ziet hoe vol de effecten zijn en met name dat goud. :rolleyes:

Misschien staat er een fout in de omschrijving of in het label, zou niet voor het eerst zijn.
Misschien kan vanderelst ons meer duidelijkheid verschaffen.
Burst klinkt als 20 mm, maar dat zie ik zo vaak bij China filmpjes dat ik soms de grootste twijfels heb bij producten.

Klopt, die zijn 20mm tubes. Designer heeft in deze (eerste) foto waarschijnlijk de buitenmaat gezet.

Back
Bovenaan