Spacewarriorz [Ass.]

Geloof dus echt geen zak van dat krekelfilmpje met maar 6,25 gram per schot he. Als je ziet hoe vol de effecten zijn en met name dat goud. :rolleyes:

dat is inderdaad een ellende al die nep filmpjes met grotere uitkomsten als het geleverd product,misschien een topic maken met beste pakket qua informatie en uitkomst

zou hier een beetje gesjoemeld kunnen zijn met de buitenste en de binnenste diameter? als de buitenste laag 25mm is, met een 5 mm dikke kartonnen mortier, en de bombettes dus 20 worden.. Zou dat hier gaande zijn? want het ziet er wel erg goed uit voor zo weinig kruit per schot! (op de video dan)

Ik heb deze zojuist gekocht, om even te bevestigen --

Buitendiameter 2,5 cm = 25mm
Binnendiameter 1,7 cm = 17mm

Raar zeg, dat ze de buitendiameter als paradepaardje gebruiken is bijna sjoemelwerk

Had deze setjes voor mijn dochter en neefje gekocht, allereerst wil ik opmerken dat ik het wel zeer prettig vind dat je met een gerust hart dit geeft, de stabiliteit is top van die nieuwe kleine cakes.

Geen verkeerd assortiment, leuke variatie in de cakes. De wind deed ze geen goed, maar dat maakte die gasten niets uit, vonden het prachtig dat ze cakes hadden. Leuk voor erbij, liefst wel met een goede deal op de prijs, want er zijn in die prijsverhouding ook zat betere losse alternatieven te koop.

Back
Bovenaan