Spaceman [COMPOUND]

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: 04758
Artikelnaam: Spaceman
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3725 gram
Aantal Schoten: 244 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: max. 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 183 seconden
Stijghoogte: 20/25 meter
Adviesprijs: ...

04758 Spaceman.png

Dat eerste deel is om van te smullen. Doet me denken aan de oude vertrouwde Massive alleen dan met meer kleuren.

1e deel is wel mooi met de verschillende kleuren. Vooral van het blauw/turqoise ben ik gecharmeerd. Breng dat maar als losse cake uit. Rest vd bak is okay, alleen saai tempo. De uitwerkingen zien er op dit filmpje in ieder geval goed uit, nu afwachten of dat ook echt zo is.

Laatst bewerkt:
Jammer van het slotsalvo, verder opnieuw een heel fraai blokkie.
Opvallend mooie kleuren in eigenlijk alle films van de nieuwe producten van Lesli.
Dat doet toch vermoeden dat de software een grotere rol speelt dan we graag zouden willen, vrees ik.
En ik vrees ook dat de prijs een paar honderd euro te hoog zal zijn.

Jammer van het slotsalvo, verder opnieuw een heel fraai blokkie.
Opvallend mooie kleuren in eigenlijk alle films van de nieuwe producten van Lesli.
Dat doet toch vermoeden dat de software een grotere rol speelt dan we graag zouden willen, vrees ik.
En ik vrees ook dat de prijs een paar honderd euro te hoog zal zijn.

Daar sluit ik me volledig bij aan, dat slot had echt anders gemoeten. Buiten dat feit om vind ik het wel een leuke family compound met vele kleuren en een tempo die voor de gemiddelde consument juist perfect is. Voor de liefhebber is dit denk ik net een no go, want de prijs zal niet mals zijn.

Hele mooie bak hoor.
Alleen inderdaad, heeft ceackling zelden zo de plank mis geslagen als hier :frusty:

Effect op 2:38 was perfecte afsluiting geweest met flink wat schoten.
Sowieso blijft een goede finale blijkbaar lastig, toch wel gebrek bij velen.

Vooral van het begin onder de indruk, die kleuren zien er geweldig uit, Colorful City vibes.
Ook dat blauwe met red ghost erdoor is een prachtige combinatie. Van die effecten mag er inderdaad ook wel een losse cake komen.

Mooie bak met leuke effecten. Zakt op gegeven moment wat weg en mist de route naar een dikke finale.
Blijf hem wel met een schuin oog in de gaten houden.

Wow, die eerste cake. Zoiets zoek ik echt, maar dan echt enkel dit zonder andere effecten erbij. Prachtig gedaan zeg.

Zou een verademing zijn als er eens een compound zou komen die juist met die eerste cake zou eindigen.

Hij heeft m'n aandacht, al vrees ik dat deze ver buiten bereik blijft.

Alhoewel, misschien als ik morgen me een krantenwijk begin, red ik het net eind vh jaar...

De eerste cake is prachtig, daar is echt helemaal niks van op de huidige markt... echt een hele goede ontwikkeling binnen de Nederlandse markt. Maar de rest vind ik weinig aan. Laat hem dus staan, maar zoals enkele hiervoor al zeiden: "maak van het 30mm" begin een hele box van 50, 75 of 100 shots en je he t er een topper van de bovenste plank bij!

Dat eerste deel ziet eruit als de full assault of de rambam 3.0

Ik kreeg meer het gevoel naar de eerste batch van de Massive te kijken.

Joekels als deze bekijk ik in principe nauwelijks omdat ze qua budget niet bij mij passen, maar moet wel bekennen dat ik hem mooi vind overkomen. Kom maar op met dat prijskaartje,:shy:

Staat ergens in DE te koop voor € 269,00. Dat is me iets te gortig. Maar goed we gaan zien wat ie in evt voorverkoop gaat kosten.

war een mooie afwisseling tussen goud en kleurrijke effecten.
Ik ben erg blij dat er nu tenminste weer meer met kleuren geëxperimenteerd word

269 voor 25/30mm mix en enkel I-shape in de wetenschap dat je zonder straatfilmpjes op z'n minst sceptisch mag zijn bij Lesli? Dan kun je beter 250 betalen voor de 1.2" 200sh assorted display box van Broekhoff/Magnum als je het mij vraagt. Het kan natuurlijk zijn dan deze in de voorverkoop of freak een stuk goedkoper uitvalt en misschien is het dan de gok waard.

Back
Bovenaan