Space Shooters

Hmm, ik vind hem op de filmpjes niet zo super geweldig overkomen.. Verschilt dit nog erg met de cake in real life? Want iedereen is wel erg enthousiast in dit topic..
Als ik een Silver Salute en een cake die in salvo's schiet tegelijk afschiet heb ik een mooier effect, lijkt me. Of zie ik dit verkeerd?:p

Ik heb hem een paar dagen geleden gezien bij een demo. Na alle reacties was ik dan ook erg benieuwd.
De salutes waren erg goed maar de rest van de cake was naar mijn mening matig uitgevoerd. Kleine boeketten en een zachte burst, bijna plopjes.
Ik kon er ondanks de kou niet warm van worden.

Ik heb hem een paar dagen geleden gezien bij een demo. Na alle reacties was ik dan ook erg benieuwd.
De salutes waren erg goed maar de rest van de cake was naar mijn mening matig uitgevoerd. Kleine boeketten en een zachte burst, bijna plopjes.
Ik kon er ondanks de kou niet warm van worden.

Hoop niet dat dat een definitiefe cake is, en dat we allemaal samples aan het bekijken zijn, wat een nachtmerrie :shocked:

Na deze cake op 11-12-2010 live te hebben gezien, heb ik hem meteen van me lijst afgehaald. Ik wilde hem in princiepe 4x hebben.... maar het stelt eigenlijk totaal niks voor... zonde voor zo'n merk als Dynasty

Huh in een klap komen hier allemaal negatieve reacties?
Ik heb deze cake ook gezien op een demo en ik vind het een geweldig product!

Huh in een klap komen hier allemaal negatieve reacties?
Ik heb deze cake ook gezien op een demo en ik vind het een geweldig product!

Dat was denk ik op onze demo.
En ik vind het idd ook erg vreemd want het is gewoon weer een pracht van een cake.
Ik ben er in ieder geval blij mee dat ik er 6 van gereserveerd heb.

grtz

Na deze cake op 11-12-2010 live te hebben gezien, heb ik hem meteen van me lijst afgehaald. Ik wilde hem in princiepe 4x hebben.... maar het stelt eigenlijk totaal niks voor... zonde voor zo'n merk als Dynasty

Verklaar je nader svp. Als ik de filmpjes bekijk is het geen product wat niks voorstelt.

oke oke i need vwc's help! haha ik zit nu dus te wijfelen of ik 2 karton Silver salute ga halen ( dus 24x silver salute ) of 1 karton silver salute en 1 karton space shooter ( 6 in een karton ) wat zouden julie doen?
word inprenciepe allemaal door gelont (A) dus dat word denk wel een leuk knal projectje!

Back
Bovenaan