Space Shooters

Na hem 2 x op demo`s gezien te hebben was ik dol enthousiast. Heb deze cake ook genomineerd tot beste nieuwkomer van 2010 in een andere topic. Vreemde en/of grappige is dat als je hem zelf real life af steekt in de straat, vond ik hem helemaal niet zo geweldig. Als je eronder staat komen de boeketten minder tot hun recht. Salutes zijn absoluut niet harder dan SS.

Wat een geweldige pot zeg ! Mooie grote boeketten en echt harde saluteschoten. Deze gingen naar mijn gevoel echt harder dan de Silver Salute. Ook wat mij betreft de nieuwkomer van 2010.

Na hem 2 x op demo`s gezien te hebben was ik dol enthousiast. Heb deze cake ook genomineerd tot beste nieuwkomer van 2010 in een andere topic. Vreemde en/of grappige is dat als je hem zelf real life af steekt in de straat, vond ik hem helemaal niet zo geweldig. Als je eronder staat komen de boeketten minder tot hun recht. Salutes zijn absoluut niet harder dan SS.

Grappig dat jij dit hetzelfde hebt ervaren. Op de demo zag hij er geweldig uit, maar ik vond hem toch wat tegenvallen vannacht. De salutes zijn wel hard, maar naar mijn mening minder hard dan de SS. De boeketten vond ik aan de kleine kant en niet bijzonder. Wat mij betreft komt deze er volgend jaar niet meer in. Het is zeker geen slechte pot, maar er zijn mooiere potten in deze prijscategorie.

Dit jaar ook gehad, wat een prachtcake! Zeer harde saluteknallen, echt heerlijk. Boeketten waren ook mooi en groot. Zeker een aanrader.

Beste nieuwkomer van 2010
had er 3 en heb er goed van genoten.
Wat een knallen geeft dit bakkie zeg :p

Zeker een top bak dit!!

Had ook de black suprise.
Toch even vergelijken natuurlijk.

Geen winnaar voor mij..
De salute's vond ik bij de BS iets harder, maar dat was het ook.

Hele leuke cake voor het geld, lekkere harde knallen en vooral de finale boeketen waren heerlijk.

Niet de topper van de avond maar voor de prijs een prima cake waar de meeste tevreden mee zullen zijn maar of ik hem volgend jaar nog een keer neem weet ik nog niet.

Mooie bak met lekkere salvo's en knallen.
De boeketten waren wel beduidend minder groot dan de gemiddelde cake die ik had. Maar dat geeft niks, doordat hij in salvo's schiet wordt dit minpunt weer opgeheven. Gewoon een erg goede cake :)

Oke ik kan niet meer zeggen dan dat dit een geweldig product is, en ik denk dat iedereen het hier mee eens is.

Ik vooral de effecten met de rode blinkers echt prachtig, super harde crackling mines, en nog veel hardere salute's met een mooi titanium boeketje!

Volgend jaar weer! :D

Heb nog even terug zitten denken aan dit product en mijn mening is veranderd, als ik hem vergelijk met andere cakes in dezelfde prijsklasse zou ik voor een andere gaan. De knal salvo's zijn heerlijk, de salvo's met het rood erin zijn heerlijk, maar de salvo's met het wit vind ik tegenvallen, ook de tijdsduur vind ik erg kort.

Mijn budget zal dit jaar redelijk groot zijn dus zal ik hem er toch nog bijnemen, maar ik heb eergisteren betere cakes geschoten dan deze, terwijl ik had verwacht dat deze de show zou stelen. Misschien ligt het ook aan mijn (te) hoge verwachtingen.

Deze bak doet precies waar ie voor gemaakt is, in behoorlijk tempo boeketten en salute´s de lucht inslingeren, absolute topper en eind dit jaar zitten er weer meerderen bij.

Nou ik vond het gezien over mijn gehele avond tegenvallen. Het is wel een leuk ding maar berichten als "beste nieuwe binnenkomer" nee toch niet. Ik was er enthousiaster over tijdens de demo's, maar in de straat: mwah. Volgend jaar neem ik hem niet meer in iedergeval.

Nou ik vond het gezien over mijn gehele avond tegenvallen. Het is wel een leuk ding maar berichten als "beste nieuwe binnenkomer" nee toch niet. Ik was er enthousiaster over tijdens de demo's, maar in de straat: mwah. Volgend jaar neem ik hem niet meer in iedergeval.

waarom dan? want ik kan me niet echt voorstellen dat hij tegenvalt.

Of je moet prof blokken gewend zijn?:p

Je kunt mij echt niet wijsmaken dat deze cake tegenviel.
De boeketten waren echt mooi en kwamen hier het best door de (irritante) mist heen en die salutes voelde ik gewoon door m'n hele lijf dreunen. Wat een geweld!
Ik kan niet vergelijken met andere saluteblokken, maar voor deze prijs een tegenvaller? Dat bestaat niet.

Vervelende opmerking misschien; maar kan het ermee te maken hebben hoe vaak iemand hoe veel vuurwerk gezien heeft? Want degenen die hem iets minder vonden, zitten hier vaker op het forum en is bekend van dat ze nogal veel kopen... Forummeubilair zeg maar :p Zie je ook aan de wat zorgvuldiger afgemeten mening over een cake als deze :)

Ik vond de boeketten niet groot genoeg. Die hadden wat grootser / geweldadiger mogen zijn.

En nee ik ben geen prof blokken gewend.

Kwestie van smaak jongens:)

Mij kon die ook niet bekoren. De boeketten vond ik niet echt geweldig. Oké, de salutes waren snoeihard, maar daar koop ik hem niet voor. Volgend jaar koop ik hem niet meer, opzoek naar wat anders. :)

Vervelende opmerking misschien; maar kan het ermee te maken hebben hoe vaak iemand hoe veel vuurwerk gezien heeft? Want degenen die hem iets minder vonden, zitten hier vaker op het forum en is bekend van dat ze nogal veel kopen... Forummeubilair zeg maar :p Zie je ook aan de wat zorgvuldiger afgemeten mening over een cake als deze :)

Ik post hier niet zo heel vaak maar lees wel regelmatig. Ook koop ik vrij veel vuurwerk en heb al heel veel vuurwerk in mijn leven gezien. Je theorietje kan de prullebak in want ik vind het een topbak.

Back
Bovenaan