Space Shooters

Ik heb gister ook gezien en wat een topper! Grote boeketten, goede burst, heldere kleuren en flinke salutes. Deze staat zeker op het lijstje!

Salutes van deze cake zijn heerlijk en boeketten zijn inderdaad groot en bovendien lekker vol, wat dat betreft is het een echt beauty. Toch vond ík m zojuist in steenbergen niet zijn prijs waard... Het geheel duurde vrij kort door het schieten in Salvo's. Ik sla deze bewust even over, hoewel er ergens in mijn hoofd een stemmetje zegt dat ik deze misschien toch maar had moeten bestellen :wink:.

Deze vanavond live mogen aanschouwen. Een heerlijke cake om van te genieten. Ik hou van glitters en ik hou van Ti-saluutjes, en daarmee kom ik bij deze cake wel aan mijn trekken.. Ik twijfel alleen of ik wel dat bedrag er voor over heb om `m nogmaals te mogen ervaren. Want ik deel toch wel enigszins de kritiek van dabombe.

Deze vanavond op de demo gezien en het is absoluut een topbak.
Prachtige effecten met harde klappen tussendoor. Het enige wat voor mij een minpunt was, dat het zo'n kort duurde. Wel een spectaculaire cake zeg.

Ik wordt met de minuut vrolijker
als ik bedenk dat ik 3 van deze schatjes besteld heb:p
Wat een topbakkie zeg

Ahhh, hoe blij kan je zijn, omdat je een bepaalde cake heb besteld ! :D:D

Geweldig, dit word men 1e cake na 12en :D

Jongens, Jongens deze bak vanavond opnieuw mogen aanschouwen tijdens demo van vuurwerkplein in Deventer echt een topper van jewelste, wederom flinke salutes tussen de boeketten door, en mooie schone Ti-boeketjes ZONDER die irritante sterren !

Gelukkig is de space shooters vrijwel indentiek als toen hij voor het eerst geschoten werdt tijdens de wolff demo in september.

Hiermee haal je zker een topper in huis

JA! JA! JA!

Wat een prachtige bak is dit zeg, 1 van de toppers van 2010!
Heerlijke effecten en heerlijke knallen, tempo is erg lekker en de prijs is ook goed te doen!

Ik stond er gisteren dus recht onder en zit nu echt met een probleem.
Ik heb al een kartonnetje klaarstaan echter ben ik aan het dubben om er nog een kartonnetje van te nemen:p
Wat een bak zeg,Ik weet wel zeker dat dit de cake van het jaar wordt.

Dat ding is zo bruut he , ik moet ff zoeken waar ik hem ga halen. Maar 1 ding is zeker ! Hij komt er zoiezo :p

Gr stefan

gisteren gezien op een demo man wat een gaaf ding is dit dan! deze komt er bij mij ook sowieso in. echt heerlijk die wisselende effecten in salvo's. hij is ook echt niet duur 44schoten voor 35 euro.

hier nog mijn filmpje bij de demo van mantel-tweewielers, per 2 geschoten:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb er al één besteld maar na het zien van al die filmpjes zit ik al na te denken over een tweede haha, wat een geweldige bak zeg.

Back
Bovenaan