Space Shooters

prachtig blokje gister in tiel voor t eerst live gezien en maar meteen een groot aantal van besteld!

Helemaal mee eens.

Ik was op de demo van Wolf al gelijk overstag.
Dit is een topper die veel mensen blij gaat maken dit jaar.

grtz

Hard en grof. Dat is zeer mooi. Nadeel: hij schiet soms onregelmatig wat het stabiele tempo niet ten goede komt. Dat is ook te zien op het filmpje van Pigi: eerst een salvo gekleurde boeketten en later zie je dat ze ineens wel achter elkaar schieten.

Ik denk dat deze pot niet altijd uit de verf zal komen zoals het bedoeld is. Misschien dat WOlff dit kan verbeteren, zodat deze echt uitmundend wordt. Nu blijft het bij mij bij een zeer goed steken.

:bye:

Volgens is dat gewoon de bedoeling. De siereffecten in hoog tempo maar wel los van elkaar, zodat je het effect nog ziet van elk schot en de salutes in salvo voor het lekkere geweld.

Deze cake ziet er echt super uit! Alleen mag het van mij wel meer strakker achter elkaar, dan heb je echt een super cake.

wat is dit een mooie cake zeg. eerst had mijn dealer hem niet maar vandaag heeft m'n dealer site aangepast en nu hebben ze hem wel gelukkig en ga hem dan ook zeker nemen. dit is gewoon een geweldige nieuwkomer dit jaar:)

Met het goede tempo is dit echt een topper. Er kwam veel reactie uit het publiek tijdens de demo. Deze cake staat ook boven aan mn lijstje, nu maar hopen dat ik er een krijg met het goede tempo :rolleyes:

mensen moeten ook wel altijd wat te zeiken hebben zeg, dit is toch gewoon een geweldige cake, of ie er nou 2 of 3 seconden sneller overdoet of net wat langzammer gaat.:frusty:

mensen moeten ook wel altijd wat te zeiken hebben zeg, dit is toch gewoon een geweldige cake, of ie er nou 2 of 3 seconden sneller overdoet of net wat langzammer gaat.:frusty:

Het is niet zeiken, het is de cake willen zoals die bedoelt is. Bij mij op het filmpje zie je dat deze cake netjes schiet, eerst een salvo van siereffecten en daarna de salutes. Op andere filmpjes is de te zien dat de salutes al meekomen met het siereffect :wink:

Ik sta na het zien van deze pot een beetje in dubio. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de Sniper en de Space shooters. Wat raden jullie aan?

Ik sta na het zien van deze pot een beetje in dubio. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de Sniper en de Space shooters. Wat raden jullie aan?

Space Shooters for sure! :D
De Sniper vond ik helemaal niet apart op de demo. De Space Shooters is in mijn ogen veel beter.

De Sniper is en blijft een echte Wolff-topper. Ik heb hem zelf twee jaar geleden ook gehad, en hij was prachtig. Als je de trend wil volgen kan je beter de Space Shooters nemen, maar de Sniper vind ik persoonlijk ook erg goed. Ik ga dit jaar in ieder geval voor de Space Shooters!

Back
Bovenaan