Sound Experiment [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 809
Artikelnaam: Sound Experiment
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal schoten: 36 schots
Effectomschrijving: Hoogwaardige fluitcake met 36 zeer bijzondere whisteling kometen.
Tijdsduur: 60 seconden
Stijghoogte: 8 meter
Richtprijs: info volgt
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

809%20Sound%20experimentG.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien wel een rauwe fluit a la falcon van Schuurmans? .. of Sky Symphony van Beko? Als de fluit maar lang en interessant is kan je met zoveel schoten best 60 seconden vullen!

Er zijn zoveel variaties mogelijk dat nu al oordelen echt onmogelijk is.

Misschien wel een rauwe fluit a la falcon van Schuurmans? .. of Sky Symphony van Beko? Als de fluit maar lang en interessant is kan je met zoveel schoten best 60 seconden vullen!

Er zijn zoveel variaties mogelijk dat nu al oordelen echt onmogelijk is.

Moet het niet de sky screamers van beko zijn?

Dit klinkt in iedergeval leuk! Hopen op lekker dikke rouwe gillers en dan zit dat wel goed!

Altijd heerlijk een fluit cake.
Ik ben benieuwd wat voor fluit. Maar ben erg hoopvol!!

Wat een geweldig leuk potje zeg voor maar €12,95! De fluittoon wordt naarmate de fluiters verder de lucht in gaan steeds hoger. Erg apart :) Toppertje!

Haha, supervette cake natuurlijk! Waar je verwacht dat de "gil" snel stopt gaat deze lekker lang door. Begint zelfs te irriteren. Mooi dus! Ik zet hem niet op de lijst maar misschien dat ik hem nog ergens meepak tijdens de verkoopdagen.

deze was me nog niet opgevallen, leuk voor overdag! misschien rij ik nog even langs in de voorverkoop hier.

Deze vanavond meegemaakt op een demo,

vond deze niet veel beter als de 25sh bakjes die rond de euro per stuk kosten!!

Fluit was niet super hard. Filmpje volgt!

Back
Bovenaan