Lidubox 2 [Ass.]

moontan

VWC lid
Lidubox 2, nieuw vuurwerk!

Ter vervanging van de Egypte-pakketten in de Liducollectie komen dit jaar verbeterde en meer gevarieerde pakketten. Daarbij is er een keuze voor elk budget. Het tweede nieuwe pakket heet: de Lidubox 2. Hieronder staat de uitgebreide informatie en natuurlijk een plaatje van dit pakket.

lidubox002-i.jpg

Artikelnummer: 852
Collectie: Lidu collectie
Afmetingen: 685 x 200 x 70 mm
Gewicht: 3500 gram
Effecten: Comet, wave, tail, strobe, crackling, star, whistling
Kleuren: Groen, zilver, rood
EAN-code: 8717202638529
Verkoopadviesprijs: €57,50

Laatst bewerkt door een moderator:
heeft iemand ervaring met dit paketje. ik filmpje van lidu box 1 gezien ziet er mooi uit dan lijkt mij dit ook wel met dit paketje maar ik kan me vergissen.

bijna geen reacties op dit pakket iemand die weet of dit pakket zn geld waard is ? lijkt me wel een mooi pakket

Zo, even een product filmpje in elkaar geflanst. 57,50 euro geef je niet zomaar uit aan een pakket, vooral niet als je niet weet hoe de uitwerkingen zijn. Was nog geen filmpje van te vinden dus vandaar dat ik het even had gefilmd voor de nieuwsgierigen onder ons.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pootjes van de single shots zaten wel erg raar, konden niet zelfstandig staan en moesten worden aangepast door mijzelf. Ook de lanceerbuis voor de pijlen brak direct maar dat lag waarschijnlijk aan mezelf :p

Had het pakket te danken aan Harten4, zou het zelf nooit kopen. Er zitten wel leuke speciale producten tussen met uitwerkingen die ik nog nooit eerder had gezien, misschien wel het kopen waard met mooie korting en een groot budget?
Oordeel zelf:bye:

Aanvulling op startpost

Artikelnummer: 852
Artikelnaam: Lidu Box 2
Afmeting: 205x75x690 mm
Bruto Gewicht: 2900 Gram
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Artikelen: 14 Artikelen
Effectomschrijving: Dit assortiment heeft het allemaal. 2 Leuke fonteinen, 2 zware vuurpijlen, 2 kaarsen, 4 single shots en 4 grote multishot cakes.
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €57,50

Back
Bovenaan