Sonnet 9

Als ik ze voor maximaal 35 euro mee kan nemen zaterdag neem ik nog een doos mee. Anders verwerkt GBV ze maar in shows

Ik heb twee kartons en ze vallen iets minder uit. Toch denk ik dat ze in de straat top zijn. Ik heb er vertrouwen in.

Ik vind ze zelf behoorlijk slecht. En dan die prijs, sjesus zeg.. wie koopt die dingen nu voor de adviesprijs. Zelfs voor 30 euro zo ik ze laten liggen. Dit valt mij heel erg tegen van Evo. Wat is er in de tussentijd gebeurd? Zijn ze overgestapt op een andere leverancier, of misschien zelfs uit de Weco fabriek?

Deze foto gemaakt van de dummy in de showroom van Kuiper Koekange. Bij heel veel Evo stond er al GBV op. Geen foto van de Eccentric op dit moment dus wie kan de fabriek even vergelijken?

IMG_20191213_202017.jpg

Ik denk dat toch veel mensen de afstand met zo'n demo verkeerd inschatten en dat het daardoor wat minder overkomt.

Ik denk dat Weco gewoon Evo heeft overgenomen en nu alles zelf importeert. Verklaart ook wel het kwaliteitsverschil. Hoe dan ook, ik was al zeer negatief over de samenwerking omdat dit niet ten goede komt voor de freak en ik denk dat ik gelijk heb gekregen. Matige kwaliteit en torenhoge prijzen hanteren. Zeer jammer allemaal.

Ik denk dat Weco gewoon Evo heeft overgenomen en nu alles zelf importeert. Verklaart ook wel het kwaliteitsverschil. Hoe dan ook, ik was al zeer negatief over de samenwerking omdat dit niet ten goede komt voor de freak en ik denk dat ik gelijk heb gekregen. Matige kwaliteit en torenhoge prijzen hanteren. Zeer jammer allemaal.

Ik denk dat je daarmee te kort door de bocht gaat. We kunnen het beste eerst maar eens de jaarwisseling afwachten...

Ik denk dat je daarmee te kort door de bocht gaat. We kunnen het beste eerst maar eens de jaarwisseling afwachten...

met je eens , het valt ook niet mee om vorig zo maar even te over treffen . toen bracht evo heel dik spul met echt vernieuwende compound waaiers

Het is toch het laatste jaar, lijk mij beter om ze voor dumpprijzen te verkopen dan om ze voor showtjes te gaan gebruiken / verkopen. Als showschieter zou ik dan veel eerder voor andere producten gaan dan voor een aangepaste F3 singleshot. Gooi ze lekker in een actie voor €30,- per doosje en je raakt ze misschien nog wel kwijt.

Het is toch het laatste jaar, lijk mij beter om ze voor dumpprijzen te verkopen dan om ze voor showtjes te gaan gebruiken / verkopen. Als showschieter zou ik dan veel eerder voor andere producten gaan dan voor een aangepaste F3 singleshot. Gooi ze lekker in een actie voor €30,- per doosje en je raakt ze misschien nog wel kwijt.

Dat is iets wat tijdig door de importeur zelf geïnitieerd zal moeten worden. Als winkelier speel je op safe en bestel je gaandeweg de verkoopdagen niet meer bij.

Hmm.. misschien dat ze deze nog snel even hebben gefabriceerd om er nog snel wat geld aan te verdienen en dus niet naar de kwaliteit hebben gekeken. Nogmaals, iedereen kan toch zien dat dit gewoon de meest simpele effecten zijn die je kunt bedenken.

Ja, nee... Dit is hem net (echt) niet. Valt gewoon tegen. Zeker voor de EVO standaard die we mogen hanteren bij deze importeur. Helaas.

Op hoeveel meter afstand is dit, 100 meter voor 50mm? Ik denk dat als je er met je snuffertje bovenstaat het er wel goed uitziet. Sommige effecten komen niet helemaal goed uit de verf dat wel. Zou je 69 moeten betalen dan is dat idd te duur.

Ik vond deze tijdens de demo in september niet eens zo slecht. Ik gok dat de afstand tot de vlotten toen 50m was. Het ene effect was beter dan het andere, maar voor 40,- doe je volgens mij geen miskoop.

ik denk, ik denk
je doet alleen maar aannames man.

Back
Bovenaan