Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat Weco gewoon Evo heeft overgenomen en nu alles zelf importeert. Verklaart ook wel het kwaliteitsverschil. Hoe dan ook, ik was al zeer negatief over de samenwerking omdat dit niet ten goede komt voor de freak en ik denk dat ik gelijk heb gekregen. Matige kwaliteit en torenhoge prijzen hanteren. Zeer jammer allemaal.
Ik denk dat je daarmee te kort door de bocht gaat. We kunnen het beste eerst maar eens de jaarwisseling afwachten...
Het is toch het laatste jaar, lijk mij beter om ze voor dumpprijzen te verkopen dan om ze voor showtjes te gaan gebruiken / verkopen. Als showschieter zou ik dan veel eerder voor andere producten gaan dan voor een aangepaste F3 singleshot. Gooi ze lekker in een actie voor €30,- per doosje en je raakt ze misschien nog wel kwijt.
That makes 18 million of usHeb ze besteld. Ben zeer benieuwd naar de burst. Heb ze nog niet eerder gezien.
ik denk, ik denkIk denk dat Weco gewoon Evo heeft overgenomen en nu alles zelf importeert. Verklaart ook wel het kwaliteitsverschil. Hoe dan ook, ik was al zeer negatief over de samenwerking omdat dit niet ten goede komt voor de freak en ik denk dat ik gelijk heb gekregen. Matige kwaliteit en torenhoge prijzen hanteren. Zeer jammer allemaal.