Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op de film van chromeeh zien ze er wel weer aardig uit moet ik zeggen. Gister op de livestream leken ze mij nog minder goed te presteren. Hoe was dit “live” ?
Voor deze prijs wacht ik nog wel eventjes af ....
Merkte gisteren vooral minder positieve reacties na de demo bij liefhebbers en winkeliers, zelf was ik niet ontevreden, maar snap dat men het te duur vindt. Vergeleken met de Eccentric, was dit zeker een slag kleiner, dan is de keuze ook wel sneller gemaakt.
Leuke single shots, ja, het is kostbaar, maar als ik het vergelijk met sommige pijlenpakketten voor die prijs, denk ik toch dat je hiermee mooiere boeketten pakt.
Ik laat ze ook staan, maar denk dat de gemiddelde consument tevreden zal zijn.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. In mum van tijd zodanig toon aangevend geworden en dan vooral je nieuwe lijn met een hele film presenteren, tja dan hoeft er maar het minste te gebeuren en men is ont tevreden of “had wat anders verwacht”
want nu heb je maar liefst 4 alinea’s vol onzin neergezet. Best dom eigenlijk..
Beste mensen.
De Eccentric shots hebben ruim een jaar in de bunker mogen vertoeven.
Deze Sonnet 9 waren pas binnen en betrof ook een sample zoals meerdere artikelen.
Productie zit vaak wel goed is onze ervaring.
gr
Marchel
Op de demo werd dus geen productie geschoten ?