Sonnet 9

Tja, wel heel erg mooi en vet natuurlijk, maar ook voor mij is deze prijs te veel. Vind ze nou ook niet echt per sé beter dan 50mm's van andere merken. Enige wat je hebt nu zijn 9 verschillende effecten. Alleen ga ik dan liever voor een pakje van 3 effecten persoonlijk.

De blinker effecten zijn niet groots op film, die kamuro achtige effecten daarentegen subliem. Wordt niet inslaan zoals de junk, maar met leuke freakprijs neem ik ze wel mee.

Tja, wel heel erg mooi en vet natuurlijk, maar ook voor mij is deze prijs te veel. Vind ze nou ook niet echt per sé beter dan 50mm's van andere merken. Enige wat je hebt nu zijn 9 verschillende effecten. Alleen ga ik dan liever voor een pakje van 3 effecten persoonlijk.

Eens.

De Eccentric was EU12.50 dan verwacht je maal drie maakt EU37.50. Daarbij wellicht wat "korting" vanwege de bulk.

Vond de Eccentric persoonlijk beter presteren aan het begin. Groter boekket leek het wel. Knal was gelijk.

Prachtige set! Die zit dit jaar zeker in de collectie. :yes:
Helemaal mee eens MasterBsc! Ik begin me dan ook mateloos te ergeren aan het feit dat bij elk nieuw product direct een discussie over de prijs ontstaat. Je kunt nou eenmaal niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Als je premium kwaliteit wilt zul je hier meestal ook een premium prijs voor moeten betalen. Dit is een afweging die je zelf moet maken, ga je voor kwaliteit of kwaliteit. :thumbup:
In dat geval gaan ze meteen van de lijst.. Nog duurder dan de Eccentric shots ook. :bonk:

Sorry hoor, maar mag ik ff lachen :p

Ontopic, prima poging maar deze set heeft het voor mij net niet. Ik koop nog wel een setje Eccentric en Bombardos.

Eccentric shots kwam op de demo veel beter uit de verf dan deze single shots. Hardere burst en betere boeketten dan de Sonnet set.

Sorry hoor, maar mag ik ff lachen :p

Wat is je punt? Heb er nog steeds geen moeite mee om premium te betalen voor premium kwaliteit. Het feit dat ik deze set na het zien van de demo filmpjes + meningen van aanwezigen toch vond tegenvallen en daarom niet koop staat daar compleet los van. :wink:

Origineel vond ik deze set single shots wel, maar ze kwamen niet zo goed uit de verf als de Eccentric shots. Ik vond daarnaast dat ze onderling ook best wel wisselend presteerden.

Leuke variatie van effecten. Alleen kwamen ze helaas niet zo goed uit de verf. Boeketten waren niet echt 50mm waardig, leek eerder gewoon 30mm ( sommige net iets groter ). Ik kan me de Eccentric Shots dikker herrinneren vorig jaar in de straat en nu ook op de demo ( ietsjes maar ).

Bij introductie was ik wel enthousiast, maar nu na de demo een stuk minder. Deze single shots zijn er toch het meest voor de burst. Welke je ook neemt het lijkt mij niet veel uit te maken en daarmee ga ik het liefst voor de Eccentric. Daarvan leek het boeket mij ook een stukje groter.

00:26 Sonnet 9
01:15 Otello 100sh (laatste cake niet afgegaan)
02:24 Tempest 80sh
03:19 Hamlet 140sh
05:01 Kingsman 108sh

Eccentric voor de vergelijking:

Memorial Shot voor de vergelijking:

Pfff zag op fb een livestream voorbij komen, maar wat vielen deze tegen zeg. de boeketten van menig 30mm box waren stukken beter.
Voor de genoemde prijs van 59,95 laat ik ze zeker staan.

Mooi om te zien dat iedereen zo snel mogelijk de filmpjes upload. Dank hiervoor.

Gister zat ik hier met smart op te wachten. Hoge verwachtingen met de Eccentric Shots in mijn achterhoofd. Helaas hebben ze mij toch niet kunnen overtuigen. Leek voor mij een mindere burst en spreiding te hebben. Drogen doet misschien wonderen?!

Back
Bovenaan