bassie1978
VWC lid
Adviesprijs: 69 euro
Onlineprijs: 59 euro
Onlineprijs: 59 euro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja, wel heel erg mooi en vet natuurlijk, maar ook voor mij is deze prijs te veel. Vind ze nou ook niet echt per sé beter dan 50mm's van andere merken. Enige wat je hebt nu zijn 9 verschillende effecten. Alleen ga ik dan liever voor een pakje van 3 effecten persoonlijk.
Vond de Eccentric persoonlijk beter presteren aan het begin. Groter boekket leek het wel. Knal was gelijk.
In dat geval gaan ze meteen van de lijst.. Nog duurder dan de Eccentric shots ook.![]()
Prachtige set! Die zit dit jaar zeker in de collectie.![]()
Helemaal mee eens MasterBsc! Ik begin me dan ook mateloos te ergeren aan het feit dat bij elk nieuw product direct een discussie over de prijs ontstaat. Je kunt nou eenmaal niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Als je premium kwaliteit wilt zul je hier meestal ook een premium prijs voor moeten betalen. Dit is een afweging die je zelf moet maken, ga je voor kwaliteit of kwaliteit.![]()
In dat geval gaan ze meteen van de lijst.. Nog duurder dan de Eccentric shots ook.![]()
Sorry hoor, maar mag ik ff lachen![]()