Sonnet 9

En ik begin me te ergeren aan mensen die denken dat er een discussie is over de prijs terwijl het gewoon nieuwsgierigheid is.

Ik kan me nog ergens een topic herinneren waarin Evo werd afgefikt omdat ze de prijzen omhoog gooiden en afwilden van de grote prijsverschillen tussen winkels. En dan nu ineens roepen dat je het toch wel koopt ongeacht de prijs (is niet persoonlijk bedoeld naar degene die ik eerder heb gequote)... Daar trap ik niet in :bonk: maargoed, genoeg gelul over de prijs :p Mooie singleshots zijn het zeker!

Een mooie set single shots, staat ook zeker op de lijst. Ik zie wel wat de prijs gaat worden, maar meer dan 45 euro heb ik er persoonlijk niet voor over. Heb zelf wel goede hoop dat deze in de freak acties een paar euro onder de 45 te verkrijgen zijn

YES! heerlijke set single shots. eindelijk een setje met gewoon variatie.
net als de rest benieuwd naar de prijs. dit zal in grote mate uitmaken hoeveel van deze toppers er gaan komen.

Waar komt het verhaal vandaan dat een setje 45 euro gaat kosten?
volgens mij is het inderdaad nergens bekend. Maar als je rekent dat een setje van 3 normaal 20 kost dan zal een setje van 9 60 kosten. In de freakacties kom je dan op 13 euro per set *3 en dat is dan 40 euro. Beetje ruim rekenen en je hebt 45 ;-)
Zou geen gekke prijs zijn denk ik.
greetzzz

60 euro zou ook nog wel kunnen, sommige flut ratelbanden kosten dat ook.
Vind dat echt niet te duur, wij zijn heel erg verwend hiero haha.

Zitten wel een paar gave effecten tussen, de snowstorm+ en redghost effect zijn allebei mooi uitgewerkt. Komen er zeker bij (afhankelijk van de prijs 1 of 2 pakjes), maar ik vind op basis van deze film ze niet zo overweldigend als dat de aanloop deed vermoeden. Maar mogelijk komt dat ook doordat de verwachtingen zo hoog liggen.

60 euro zou ook nog wel kunnen, sommige flut ratelbanden kosten dat ook.
Vind dat echt niet te duur, wij zijn heel erg verwend hiero haha.

Je vergelijkt appels met peren...:bonk:
En tja als je alleen naar de grote single shots kijkt van evo zelf en andere importeurs komen de prijzen goed met elkaar overeen. (Tussen 3 en 5 eu max)

Deze zien er erg gaaf uit, veel variatie aan single shots, hoop dat ze net zo goed zijn als de eccentric shots, ben ook benieuwd naar de prijs.

Vind het wel fijn zo'n 50mm set van verschillende effecten. Ze hebben mooie effecten uitgezocht. Zou ze wel in het echt willen zien.

Dat ziet er uit als een prachtig setje singleshots zeg! Mits de prijs goed is wil ik die zeker proberen! :thumbsup:

Een ontzettend gave set. Eindelijk wat meer variatie op de singleshotmarkt, waar we toch vooral veel silver blink en brocade met blink zagen. Heb het filmpje een paar keer achter elkaar bekeken. Puur genieten! Als ik een kritische noot mag geven, het ghost effect vind ik minder goed uit de verf komen in deze.

Back
Bovenaan