Sonic Shells

In batch LE201921-03877-01 zaten totaal andere effecten dan volgens het label en product- en straatfilmpjes op internet erin zouden zitten. O.a. paar groene sterren met heel klein beetje crackling, mix van groene en blauwe sterren beetje fish-achtig, wit-achtige brocade. Geen ringeffect gezien. Viel vies tegen.

Das lullig! Was hier precies als op de filmpjes, helft van de tijd ook echt mooie ring, dik van genoten.

In batch LE201921-03877-01 zaten totaal andere effecten dan volgens het label en product- en straatfilmpjes op internet erin zouden zitten. O.a. paar groene sterren met heel klein beetje crackling, mix van groene en blauwe sterren beetje fish-achtig, wit-achtige brocade. Geen ringeffect gezien. Viel vies tegen.

Klinkt niet als mijn versie, zonde.
Mijnes was erg leuke en had een groot effect.
Filmpje komt pas in December

Ik vond het een matig product, de boeketten waren niet beter dan bijvoorbeeld een monster ride waar men 30 euro minder voor betaald. Al met al zal ik dit product niet aanraden.

Was een leuke cake met grote uitwerking alleen je bent wel afhankelijk of het shot de juiste richting opent. Het was ook beter geweest om niet de laatste 3 schoten samen te doen..

Back
Bovenaan