Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had ook de oude..ging hier wel lekker vlot ,had ook wel de "oude"something different en niet de omlabeling van dit jaar ,weet niet of daar mogelijk het verschil in zat ??
De “floppers” horen toch ook in deze bak?Ik had me er ontzettend op verheugd. Maar ik moet toegeven dat er iets mis mee was. Het klopte niet met mijn verwachtingen. Te traag en soms zelfs met een hele rij floppers.
En dat is erg jammer want wanneer deze goed op tempo is, kan het een meestwerk zijn. Helaas had ik een maandagochtend versie.
Geschoten met 2x 999 op de voorgrond.
Dit was inderdaad niet zo'n hele beste, er zitten wat slechte effecten in, hij lijkt wat traag en er zit een te lange pauze in tussen 2 cakes. Dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Erg jammer.Ik had me er ontzettend op verheugd. Maar ik moet toegeven dat er iets mis mee was. Het klopte niet met mijn verwachtingen. Te traag en soms zelfs met een hele rij floppers.
En dat is erg jammer want wanneer deze goed op tempo is, kan het een meestwerk zijn. Helaas had ik een maandagochtend versie.
Tweelingbroertje van mijne zo te zienIk had me er ontzettend op verheugd. Maar ik moet toegeven dat er iets mis mee was. Het klopte niet met mijn verwachtingen. Te traag en soms zelfs met een hele rij floppers.
Nee, helaas niet.De “floppers” horen toch ook in deze bak?
Falling leaves/fish en een knetterwolkje
Althans bij mij gingen ze zo ook 2x en op productiefilmpje dito