Something Different

ging hier wel lekker vlot ,had ook wel de "oude"something different en niet de omlabeling van dit jaar ,weet niet of daar mogelijk het verschil in zat ??

Ik had me er ontzettend op verheugd. Maar ik moet toegeven dat er iets mis mee was. Het klopte niet met mijn verwachtingen. Te traag en soms zelfs met een hele rij floppers.
En dat is erg jammer want wanneer deze goed op tempo is, kan het een meestwerk zijn. Helaas had ik een maandagochtend versie.
Geschoten met 2x 999 op de voorgrond.

Ik had me er ontzettend op verheugd. Maar ik moet toegeven dat er iets mis mee was. Het klopte niet met mijn verwachtingen. Te traag en soms zelfs met een hele rij floppers.
En dat is erg jammer want wanneer deze goed op tempo is, kan het een meestwerk zijn. Helaas had ik een maandagochtend versie.

De “floppers” horen toch ook in deze bak?
Falling leaves/fish en een knetterwolkje

Althans bij mij gingen ze zo ook 2x en op productiefilmpje dito

Dit was inderdaad niet zo'n hele beste, er zitten wat slechte effecten in, hij lijkt wat traag en er zit een te lange pauze in tussen 2 cakes. Dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Erg jammer.

Tweelingbroertje van mijne zo te zien 😢 jammer kerel! Ik keek er ook echt naar uit, shit happens…

Ach gelukkig zat ik vol adrenaline en mocht ik hierna nog de Tailgate Fan, Extraordinary en Amigo Spectaculo aansteken.

Better luck next time.

• Like
Waarderingen: GMP
De “floppers” horen toch ook in deze bak?
Falling leaves/fish en een knetterwolkje

Althans bij mij gingen ze zo ook 2x en op productiefilmpje dito
Nee, helaas niet.
Vergelijk maar met mijn versie van vorig jaar. Met name het tempo lag echt een stuk trager waardoor het wauw effect verdwijnt. Maar de effecten zijn ook minder groots ondanks dat er minder wind stond.

Back
Bovenaan