Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De omlabeling van deze (Rainbow) toch besteld in Duiven samen met de Rooster voor 89€![]()
Ga je in de straat ernaast staan kijken kan je hem voorbij zien waaienMooie deal! Ik heb hem dit jaar ook besteld. Ben alleen een beetje bang dat hij met de harde wind die ze opgeven niet helemaal tot zijn recht gaat komen. We gaan het meemaken
Ziet er goed uit! Wat heb je er voor betaald?Echt een prachtige bak. Weer eens wat anders dan alle rambakken. De effecten zijn goed uitgewerkt.
Ziet er goed uit! Wat heb je er voor betaald?
Inderdaad een nette prijs, kijken of dit jaar ook nog ergens op de kop kunnen tikken.Had hem in 2021 al besteld voor 7 tientjes. Dat was echt spotgoedkoop, ook toen al wel.
Yes, zitten er beide in bij Wolff.Weet iemand of deze (of de omlabeling Rainbow) in het assortiment blijft?
Vorig jaar hadden we deze wel afgestoken, ondanks de harde wind. Hij had er vrij weinig last van, op de leaves na. Naar mijn mening een van de beste compounds ooit.Ik hoop dat deze overeind blijft bij windkracht 5, vorig jaar ook deze laten staan vanwege de wind.
Ik hoop dat deze overeind blijft bij windkracht 5, vorig jaar ook deze laten staan vanwege de wind.