Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Helaas nog niet.

Momenteel draait men overuren om alles binnen de tijd af te krijgen en daarna kunnen ze beginnen met 100+ samples voor het nieuwe seizoen.

Gr
Evolution Fireworks

Laatst bewerkt:
Naar deze box ben ik echt het meest benieuwd. Deze lijkt me echt overweldigend als je eronder staat.. kan niet wachten tot 31 december!

Mijn excuus hiervoor ik bedoelde het niet zo, maar ik kreeg het te horen van een verkoper want ik had hem gevraagd om een apart te leggen en of het de 2017 of 2016 versie is, en zijn antwoord was dat er geen nieuwe binnen komen vanwege productie problemen, heel vaag dit.

ik geloof je volledig! en ik weet zeker dat je dit gemeld had, alleen we hadden nog niks gehoord over de nieuwe versie dus daarom dacht ik dat het hiermee te maken had, nogmaals excuus ik had het beter moeten verwoorden en er een vraag van moeten maken :bonk:

ja en iemand die verkoopt zal zeker tegen je zeggen dat iets niet komt als hij niet ergens op de hoogte wordt gehouden.. lijkt me ook een hele normale zaak als verkooppunt dat als je niks gehoord heb gewoon gaat verklaren dat iets niet binnen komt.. heel verstandig ook.

Dus kortom het moraal van dit verhaal de waarheid zal in het midden liggen.
Half December weet iedereen waar ie aan toe is en anders heb je letterlijk de boot gemist.

't is allemaal niet zo moeilijk in het leven.

Ja, mooi. Als hij in productie ook zo presteert, komend voorjaar eentje zien te scoren. Denk wel dat ik 'm per 2 cakes schiet, en dan ook 1x2 tegelijk, vind het anders toch wat lang duren al is het lang genieten natuurlijk.

Ook dat is zoals reeds eerder aangegeven niet gebeurd.
We hebben een weg gevonden om de basis zo te laten en toch elk shot een blauwe mine te geven zonder in te moeten boefen op het effect.

Gr
Evolution Fireworks

Ja, mooi. Als hij in productie ook zo presteert, komend voorjaar eentje zien te scoren. Denk wel dat ik 'm per 2 cakes schiet, en dan ook 1x2 tegelijk, vind het anders toch wat lang duren al is het lang genieten natuurlijk.

Ben t helemaal met je eens. Hij is in mijn ogen te langzaam. Mag best een tempoversnelling in van mij. Leuke bak hoor, maar na 2 cakes verliest ie mn aandacht

Wat strakker doorlonten lost al een hoop op denk ik, door de pauzes krijg je het idee dat het 4 keer dezelfde losse cake is. Als hij gewoon in 1 keer door ramt is het ineens een super dik blok. Ik kijk er in ieder geval naar uit deze jaarwisseling!

Edit; Al is met 2 tegelijk natuurlijk al helemaal een natte droom, maar daar heb ik helaas het budget niet voor :D

Back
Bovenaan