Dit soort roddel brengen alleen maar onodige onrust met zich mee.
Roddels maken meer kapot dan je lief is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit soort roddel brengen alleen maar onodige onrust met zich mee.
Roddels maken meer kapot dan je lief is.
De eerste 800 dobberen momenteel richting Rotterdam.
gr
Evolution Fireworks
helemaal mee eens , zeker gezien hoe dat evolution communiceert hier op de site , altijd eerlijk en duidelijk
Blijft de finale alleen enkel 5 shots zoals op de film? Of is dit bij de productie anders (2x 5sh/1x 10sh)?
Al iets vernomen?
Mijn excuus hiervoor ik bedoelde het niet zo, maar ik kreeg het te horen van een verkoper want ik had hem gevraagd om een apart te leggen en of het de 2017 of 2016 versie is, en zijn antwoord was dat er geen nieuwe binnen komen vanwege productie problemen, heel vaag dit.
ik geloof je volledig! en ik weet zeker dat je dit gemeld had, alleen we hadden nog niks gehoord over de nieuwe versie dus daarom dacht ik dat het hiermee te maken had, nogmaals excuus ik had het beter moeten verwoorden en er een vraag van moeten maken![]()
Vergeet Funke, deze is niet normaal goed!
Nooit 25mm geweest toch. Standaard 30mm
Ja, mooi. Als hij in productie ook zo presteert, komend voorjaar eentje zien te scoren. Denk wel dat ik 'm per 2 cakes schiet, en dan ook 1x2 tegelijk, vind het anders toch wat lang duren al is het lang genieten natuurlijk.