Snowstorm [Compound]

Ligt het aan mij, of heeft de crackling nu veel te veel de overhand in vergelijking met de oud vertrouwde snowstorm? Dit is echt de snowstorm niet meer waar ik zo enthousiast over was. En dan de prijs voor 60 schoten! Wow zeg!

Laatst bewerkt:
Heel erg zonde dit, een oude topper die totaal verpest is. Ik begrijp niet dat ze de 100 schots er ineens uit hebben gehaald destijds...

ja niet heel best maar kan hem misschien wel uploaden zal eens uitzoeken vd week hoe iets uploaden op youtube werkt haha.

Zo zit ik ook. Gelukkig (maar wéderom; GBV?! Hoe?!) anders dan China filmpje. Popping lijkt wat lafjes maar kan vertekening door 't filmen zijn. Mines goed, blauwe sterren aanwezig, goeie spreiding en klinkt als goede burst. Zeker niet de afgang die ik vreesde, zou 'm in een actie best willen proberen, online prijs is écht randje...

van de week werd deze als eerste blokje in het lokale carnavals showtje geschoten. Geen idee welke versie of batch, maar waren zeer grote effecten en lekkere burstknallen!

Helaas missen de eerste 10 schoten ofzo, doordat het plotsklap begon.

Downgrade dus... jammer

Nee hoor, exact hetzelfde als vorig jaar.

Zoals ook bij andere producten aangegeven zijn de afbeeldingen welke er van vorig jaar stonden vaak gemaakt voor er exact bekend was hoeveel gram er in het product zat.
Deze nieuwe versies afbeeldingen zijn gecorrigeerd zoals de daadwerkelijke labels in de productie ook waren afgelopen jaar, en dit jaar ook zijn.

Zit te twijfelen om deze te bestellen, hier bij een winkel in de buurt wordt natuurlijk weer de hoofdprijs gevraagd 130 euro wat ik normaal gesproken nooit zou betalen voor een 60 shots box maargoed , met het "kooien verhaal" van volgend jaar denk ik dat dit het laatste jaar is dat deze te bestellen is .

Iemand ervaringen mee van afgelopen jaar, en is deze ondanks de hoge prijs het geld waard ?

Back
Bovenaan