S Stijn21 VWC lid 11 jan 2025 #62 hier de 60shots 2024 batch. ook de 100 en 80 shots versie heb ik dit jaar mogen schieten
YOYOYO VWC lid 10 okt 2025 #63 Ja we hebben deze vandaag aangeschaft om te kijken of het wat is. Filmpjes hier boven beloven dat het wel een leuke bak is. Laatst bewerkt: 10 okt 2025
Ja we hebben deze vandaag aangeschaft om te kijken of het wat is. Filmpjes hier boven beloven dat het wel een leuke bak is.
S Stijn21 VWC lid 10 okt 2025 #64 YOYOYO zei: Ja we hebben deze vandaag aangeschaft om te kijken of het wat is. Filmpjes hier boven beloven dat het wel een leuke bak is. Klik om te vergroten... Is gokken bij orthen
YOYOYO zei: Ja we hebben deze vandaag aangeschaft om te kijken of het wat is. Filmpjes hier boven beloven dat het wel een leuke bak is. Klik om te vergroten... Is gokken bij orthen
J johans04 VWC lid 19 nov 2025 #65 Deze is dus met kooi zoals ik lees, kan hem nog wel bestellen maar zal dan dus niet uitgeleverd worden
Deze is dus met kooi zoals ik lees, kan hem nog wel bestellen maar zal dan dus niet uitgeleverd worden
T Tigers VWC lid 19 nov 2025 #66 johans04 zei: Deze is dus met kooi zoals ik lees, kan hem nog wel bestellen maar zal dan dus niet uitgeleverd worden Klik om te vergroten... Als je hem kan bestellen leveren ze hem wss ook gewoon uit. Kooi zal er wel af zijn. En anders gewoon je geld terug vragen.
johans04 zei: Deze is dus met kooi zoals ik lees, kan hem nog wel bestellen maar zal dan dus niet uitgeleverd worden Klik om te vergroten... Als je hem kan bestellen leveren ze hem wss ook gewoon uit. Kooi zal er wel af zijn. En anders gewoon je geld terug vragen.