Smoke Elephant - PredatoR

Tuurlijk het is 30mm met 2 kg kruit. Uitraard mer kooi nog nooit een 30mm bak gehad die geen kooi had

De 1,2" Freestyle Madness van Magnum heeft geen kooi :wink: Maar was echt ongekend goed in de straat! Maar die zal eerder uitzondering op de regel zijn. Dus wil niet meteen wat zeggen (en ja ik dacht er ook anders over eerst).

Vorig jaar alle blokjes uit de predator serie gehad en allemaal met kooi!
Vind deze niet bijzonder overigens

deze is gister geschoten bij roder feuerwerk vond hem redelijk overkomen , wel zwakke burst en de effecten nog prima maar deze zou ik persoonlijk laten staan big rhino was beter

Lijkt mij ook dat dit grotendeels 25mm is als je aanneemt dat de tubes maximaal gevuld zijn want het is een (afgerond) 2kg kruit compound. Maximaal gevulde tubes bij 500 gram cakes komt voor 25mm uit op 36 schoten en voor 30mm uit op 25 schoten. 3 x 36 + 1 x 25 komt uit op 133 schoten en op het filmpje klinkt de laatste cake ook een stukje harder dus volgens mij is alleen de laatste cake 30mm. Ik vind dit voor €78 overigens wel een leuke box.

Hier is ie trouwens op de demo van Röder feuerwerk 10:13

Lijkt mij ook dat dit grotendeels 25mm is als je aanneemt dat de tubes maximaal gevuld zijn want het is een (afgerond) 2kg kruit compound. Maximaal gevulde tubes bij 500 gram cakes komt voor 25mm uit op 36 schoten en voor 30mm uit op 25 schoten. 3 x 36 + 1 x 25 komt uit op 133 schoten en op het filmpje klinkt de laatste cake ook een stukje harder dus volgens mij is alleen de laatste cake 30mm. Ik vind dit voor €78 overigens wel een leuke box.

Hier is ie trouwens op de demo van Röder feuerwerk 10:13
Ben erg blij dat ik deze besteld heb, ziet er prima uit!

Idd... Koop dan gewoon een goede bak in 20mm met kooi. 30mm zonder kooi heeft voor mij geen enkele meerwaarde t.o.v. 20/25mm met kooi.

Alleen het eindsalvo is 30mm. Afbeelding van de box is 144 schoten dus iemand bij het design team heeft lopen slapen

Laatste cake is wel echt prachtige effectcombi... Rest...het geel en roze vind ik prachtig en ik snap dat het snel overgaat in het goud maar ook dat hangt niet vol noch breed. Zit ook wel ff wat mooi blauw in als je goed kijkt... Weenie, ben nog altijd niet overtuigd. Had die eindeffecten al eerder paar keer laten langskomen en 't was stuk beter.

Op basis van dit bovenste filmpje gewoon goed. Goud blijft lang hangen en de kleuren komen goed overeen.lijken me wel perfecte weersomstandigheden

Back
Bovenaan