Smash Box 1 [ass]

Richardus

VWC lid
Artikelnummer: SB2001
Artikelnaam: Smash Box 1
Bruto Gewicht: 24000 gr.
Netto Kruitgewicht: 2889
Aantal Schoten: 150
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 70 sec.
Stijghoogte: 25 m.
Richtprijs: €239

smash_box_1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
So wat een rambak op het filmpje zeg. Wel echt een finale bakje zo, maar er mag hier wel een hele goede freakkorting op van toepassing zijn wil ik hem aanschaffen.

Ik heb het even uitgezocht en die prijzen van 119 voor de 150 schots en 89 voor de 100 schots bakken kloppen allemaal, ik heb geen webshop gevonden die het duurder dan dat aanbiedt, dus kijk vooral niet naar de prijzen die in het topic staan. Geweldige prijzen dan, maar ben niet bekend met Pangu... is dit nou te mooi om waar te zijn. Menig 30mm blok van 150 schoten kost al gauw 150+ bij andere importeurs. Slaat Pangu hiermee een nieuwe weg in of zullen de effecten in de straat uiteindelijk wat magertjes zijn?...

Ik heb het even uitgezocht en die prijzen van 119 voor de 150 schots en 89 voor de 100 schots bakken kloppen allemaal, ik heb geen webshop gevonden die het duurder dan dat aanbiedt, dus kijk vooral niet naar de prijzen die in het topic staan. Geweldige prijzen dan, maar ben niet bekend met Pangu... is dit nou te mooi om waar te zijn. Menig 30mm blok van 150 schoten kost al gauw 150+ bij andere importeurs. Slaat Pangu hiermee een nieuwe weg in of zullen de effecten in de straat uiteindelijk wat magertjes zijn?...

Zowel ik als mijn buurman hadden pangu afgelopen oud en nieuwe, goed spul!

Schiet wel erg snel leeg zeg! Iets minder had ook wel gemogen :p

Is ook niet de bedoeling.

Opmerking: de eerste 12 seconden heeft deze cake de juiste snelheid daarna gaat deze te snel.De uiteindelijke cake zal rond de 65-75 seconden duren.

Ben absoluut geen kenner maar we hebben genoten van deze box en het is geen Gangsterbox of salvo box maar zeker een mooie!

Vind hem super zo op film alleen wel een klein puntje.Ze moeten wel opletten dat ze niet in herhaling gaan vallen want zie bij verschillende boxen steeds weer dezelfde effecten terugkomen.

Vind hem super zo op film alleen wel een klein puntje.Ze moeten wel opletten dat ze niet in herhaling gaan vallen want zie bij verschillende boxen steeds weer dezelfde effecten terugkomen.

Ik heb dat met al die Pangu en Evolution boxen van diezelfde fabriek: hoge kwaliteit en grote boeketten, maar creativiteit en verrassing zijn ver te zoeken: goud goud goud, opgeleukt met wat secundaire effecten. Vooral bij Pangu is het tempo ook weinig afwisselend.
Maar goed; kwaliteit en boeketgrootte liggen érg hoog, en met dit soort effecten scoort dat goed in de straat.
Dat ik een verwende effectenjager ben, en geen rampestamper, is mijn probleem :D

Ik heb deze voor 00:00. wel de 2015 versie. afgaande op een Youtube filmpje, zit het met de burst en effect grootte wel goed met deze cake :)

Iemand die nog een cake volgorde kan adviseren?

Niet gefilmd, maar wat een box! Knalde alles en iedereen om ons heen weg om 00:00! Mega dikke klappen en enorme heldere boeketten! Ook mooi gespreide boeketten. Tempo was super, finale ietsje versnelling. Ik had wel de 2015 versie welke een jaartje had liggen drogen. Echt een aanrader en naar mijn mening zelfs Crual Traction waardig!

Back
Bovenaan