Smash Box 1 [ass]

Heel mooi, als laatste geschoten vooral genieten van de dikke boeketten, aleen mist er wel een echte "finale"

Hier ook als afsluiter van de avond gebruikt. Echt een hele dikke bak alleen ondanks tussenschot flink wat vonkoverslag. Was dus helaas veel te snel weg. Had ook de GP1 en die vind ik persoonlijk nog beter

Had de 2017 batch. Vond hem heel wisselend. Sommige cakes schoten breed/volle effecten, anderen stelden niks voor.

Filmpje is niet geweldig: camera stopte er soms mee en moest filmen weer starten. Dus soms wat rare overgangen. Maar geeft wel een idee van de box.

Dikke unit, voor €90,- kon ik hem niet laten staan. Gaan per 2 de vooravond de lucht in waarschijnlijk.

IMG20191229225217.jpg

IMG20191229225221.jpg

IMG20191229225230.jpg

Deze besteld, in OKTOBER. Niet gekregen, heel erg teleurgesteld.
Moet wel zeggen dat het complete chaos was bij de winkelier en dat ik uiteindelijk mooie andere producten heb meegekregen.

Deze gekregen als vervanger van de GP1.
Per 2 geschoten in een showtje. 1 van de beide boxen stopte halverwege. Enkel is deze naar mijn mening te rustig in een show maar verder een prima box. Mooie grote effecten die de lucht goed vullen. Volgens verhalen is de GP1 wel beter maar mooi om deze gezien te hebben.

In welk jaar is deze box voor het laatst geproduceerd? Weet iemand dit?

Het laatste productie jaar van Pangu is 2018. Deze specifieke box is ieder geval t/m 2017 gemaakt, of er een 2018 batch is durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Dit soort producten missen we nu toch wel op de Nederlandse markt. Er zijn zeker nog wat importeurs die goede 30mm boxen op de markt brengen voor redelijke prijzen, maar voor mijn gevoel is het allemaal niet meer zo goed als Pangu en Evolution producten van grofweg de periode 2014-2018.

Back
Bovenaan