Smash Box 1 [ass]

Duurt deze nu echt 3 minuten.

Ik zou me daar niet zo veel zorgen om maken! Deze box heeft 150 schoten. Het verschil tussen 2 en 3 min is niet zo groot vind ik. Om een voorbeeld te noemen, de "The Golden Age van Evolution" heeft 160sh en duurt ook dik 3min. Daar is echt niks mis mee en het is echt een pracht box!

Het gaat ook om je doorlont "skills", doe je dit minder goed heb je zo 15 tot 20sec erbij...

gr

Edit: Spelling fout

Laatst bewerkt:
Van deze zie ik filmpjes van 40 sec..

en van 2 minuten.

Is dat dan gewoon de manier van doorlonten?

die van 40sec is echt te overpowerd.. kleuren en effecten vallen weg in elkaar.

Mooie box, alleen niet hoe ik hem had willen hebben. Had de rustige versie verwacht. Vonkoverslag? Knalde er in ieder geval lustig op los. Mooie effecten. Leed wel een beetje onder de fikse wind en niet goed kunnen filmen door regen.

Had je toevallig de 2017 versie? De Smash box 3 2017 versie leek ook een hoger tempo te hebben. Dat mooie pixie dust goud kon ook niet zo goed tegen de wind helaas, daardoor was ie iets minder. Maar verder was dat een top box!

Mooie box, alleen niet hoe ik hem had willen hebben. Had de rustige versie verwacht. Vonkoverslag? Knalde er in ieder geval lustig op los. Mooie effecten. Leed wel een beetje onder de fikse wind en niet goed kunnen filmen door regen.

Duidelijk gevalletje vonkoverslag dit. Na cake 1 gaan volgens mij 2, 5 en 6 tegelijk en vanaf dat moment is het dus een dolle boel. Ik heb de cakes op rij 1 een kwart slag gedraaid om dit te voorkomen, wel met een kleine pauze tussen 3 en 4, doordat iets meer afstand moet worden overbrugd. Ik had geen zin om met kartonnetjes te werken.

Had inderdaad de 2017 versie. Bij het doorlonten aluminiumfolie en stuk karton tussen de rijen cakes gedaan, maar heeft dus niet geholpen. Goeie tip om het spulletje dsn gewoon wat te draaien in de doos. Was natuurlijk lekker rammen, maar had hem liever rustiger gehad. Wind speelde ook negatieve rol helaas.

Twijfel tussen deze en de Garden Party 1, kosten allebei hetzelfde (€109). Ik neig naar de Garden Party 1 maar dat kan ook komen omdat daar betere filmpjes van te vinden zijn.

Meningen :)?

Twijfel tussen deze en de Garden Party 1, kosten allebei hetzelfde (€109). Ik neig naar de Garden Party 1 maar dat kan ook komen omdat daar betere filmpjes van te vinden zijn.

Meningen :)?

Ze hebben veel van elkaar weg. Maar ik heb zelf ook gekozen voor de Garden Party 1 vanwege dat geode filmpje in het topic. Dan weet je sowieso dat je een dik blok krijgt! Heb 'm voor 120 euro besteld en vind dat al een nette prijs, voor 109 euro zou ik echt niet twijfelen.

Back
Bovenaan