Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Dit was een hele mooie complete box, hier haal je alles mee in huis, ik persoonlijk kies wel voor andere boxen ivm budget, maar misschien komt ie erbij als we met de familie weer geld neerleggen.

Dit was een hele mooie complete box, hier haal je alles mee in huis, ik persoonlijk kies wel voor andere boxen ivm budget, maar misschien komt ie erbij als we met de familie weer geld neerleggen.

Vond deze bak ook geweldig presteren gisteravond. Wat je zegt je haalt een complete show in huis. Ik wacht eerst de strastfilmpjes af en dan mssn volgend jaar. Heb voor dit jaar ook voor andere boxen gekozen

Heb m op Facebook VWC gezien en dit is echt een brute bak zeg, we hebben wat om te kiezen zeg alleen qua prijs uiteraard de duurste maar dan heb je ook wat.

Heb filmpje gezien demo avond zeer brute bak maar vindt hem wel gevaarlijk over komen effecten kwamen erg laag op de grond en hoog gingen ze ook niet vindt hem te over komen dat zo in de straat nou ik weet zo nog niet geen problemen op levert met de keuring

Net nog even de hele demonstratie gekeken maar wat blijft dit een fenomenale bak zeg! Super grootste effecten, veelzijdigheid aan effecten en evenals aan schietrichtingen. Ik had wel het idee dat deze wat doorschoot nadat er een effectlading al in de cake knalde. Aan het einde nog wat schoonheidsfoutjes maar dat zagen we deze avond meer. Deze producten kwamen net van zee af dus daar moeten we maar even niet over nadenken. Wat mij betreft de topper van de avond, samen met zo veel anderen, maar dit is wel de kers op de taart wat betreft de nieuwe producten van Evolution Fireworks. Petje af!

Skyline on Fire gefilmd op de Demo van Evolution Fireworks

Skyline on Fire gefilmd op de Demo van Evolution Fireworks

Ik was al overtuigd maar dit laatste filmpje bevestigd het. Dit is de mooiste en meest complete, legale bak op de markt. Kooopuuhhhh!! :)

Wat een prachtige box zeg, voor mij klopt hier alles aan. Prijs is wellicht iets te hoog, maar mocht je deze halen zet je de straat goed op de kop. Erg gaaf.

Wat een beauty en een bizar grote bak, ik kreeg 'm er simpelweg niet volledig erop... Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Evolution Winkeliersdemo 2018:

Back
Bovenaan