Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Deze presteerde op het Oostenrijkse demo filmpje ook weer heel dik!

Deze box heb ik heel hoog op mijn wensenlijst staan :D

Met dit prijskaartje er aan ? Ik kan het mij niet voorstellen :)

zie het ook wel gebeuren in mijn omgeving hoor dat "mensen" (non freaks) inderdaad met een groepje van die grote bakken halen.
heb de grote lellen diverse malen voorbij zien komen zowel bij de winkels als na 00:00.
zeer positieve ontwikkeling daar ik zelf vaak voor de "kleine" boxen ga maar dan toch van die ietwat duurdere boxen kan meegenieten.

Op de demo was deze GROOTS. Wellicht iets te groot voor in de straat, maar ik heb hem toch genomen... :D

Op de demo was deze GROOTS. Wellicht iets te groot voor in de straat, maar ik heb hem toch genomen... :D

Hahaha kom je vanzelf wel achter of het past in de straat:) Ga je deze wel op film zetten? Vind dit ook echt een pracht box maar vond deze te prijzig om de gok te nemen. Wil eerst een goeie indruk krijgen op basis van straatfilmpjes

Ja, ik wil hem wel filmen. Maar zoals ik als zei: ik denk dat hij te groot is voor in de straat, dus gooi mijn drone dan wel in de lucht om het van boven te bekijken... :p

Ja, ik wil hem wel filmen. Maar zoals ik als zei: ik denk dat hij te groot is voor in de straat, dus gooi mijn drone dan wel in de lucht om het van boven te bekijken... :p

Dat is helemaal vet zeg, gewoon met een drone boven al dat geweld vliegen. Dat is iets wat voor mij in de toekomst nog op de planning staat. Lijkt mij zo gaaf om het 12 uur project vanuit de lucht te filmen

Na lang twijfelen deze ook besteld! :)

Een grote hap uit het budget maar dit moet het topstuk van de avond worden :D

Hier niet vooralsnog......ik heb de productie nog niet gezien en het is voor mij een te grote hap uit mijn budget....mocht hij alsnog geschoten worden en hij is meer dan goed....dan gaat hij er alsnog komen :D

Back
Bovenaan