Skyline on Fire [Compound] Uitloop

de prijs per 500 grammmer is idd te hoog 8 cakes van 500 gram zou moeten kunnen voor 200. in freak prijs zou je hopen voor de rest een mooie bak en met het bovenstaande eens.

Je zou zeggen dat je een soort korting krijgt op de hoeveelheid dat je in 1 keer afneemt. 400 euro voor 2 normale compounds adviesprijs is wel erg veel (200 per compound). Ik zou zeggen 300 als adviesprijs (150 euro per compound) en 200 freakprijs. Dat zou redelijker zijn. Voor 400 laat ik deze zeker links liggen.

Dit is niet een box die ik zou kopen, maar dat is vooral door de smaak. Maar de prijs is denk ik wel redelijk te verdedigen. Het zijn allemaal waaiers, wat sowieso de prijs omhoog doet gaan plus compounds ook nog, wat het bij alle importeurs ook wat duurder maakt. Maar ik denk als deze bij de buurman staat te blaffen, dat je misschien wel denkt van shit die is toch wel erg dik!

Dat vind ik niet. Deze bak vind ik mooier dan de losse fanshapes omdat deze meer shapes heeft en ook verschillende effecten. Ook de tijdsduur vind ik een issue. 2 minuten onafgebroken plezier! Wanneer geld voor mij geen rol speelde had ik 'm al lang besteld. Prijs is namelijk subjectief/relatief. Wanneer je weinig hebt is 'ie duur, wanneer je veel hebt dan is het misschien zelfs goedkoop. Anyway, ik blijf het een topper vinden uitgaande van het filmpje.

Idd dit geld ook voor mij, het is gewoon een mooie show in een doos maar evo heeft wat leukere blokjes in huis. Dit is gewoon handig voor iemand of een groep die in 1 keer klaar wil zijn.

Ben het met bovenstaande eens, voor 250 euro kun je tijdens de freakacties zelf
een leuk pakket samenstellen. Bijvoorbeeld Mega Willows-Corolla-Crown Mix.

Ben het met bovenstaande eens, voor 250 euro kun je tijdens de freakacties zelf
een leuk pakket samenstellen. Bijvoorbeeld Mega Willows-Corolla-Crown Mix.

Ook hier mee eens! Ik heb 300/400 euro budget (nog student) en dan is dit toch echt een te grote hap uit het budget. Is je budget 1000+ euro zoals bij sommige hier boeit dat veel minder.

Verder vindt ik dit echt een pareltje, zou dit soort dozen bij een groter budget dan ook zeker aanschaffen! :)

Hij is wel echt heel dik! Maar twijfel ook nog een beetje. Zoek eigenlijk nog een leuke box voor het 00:00-moment.

Nee hoor Cafferata heeft dat ook wel eens gedaan in de Big Platina Chrystal. Geeft een lekker doffe dreun, maar zijn altijd (verplicht) mine- effecten.

Katan volgens mij twee jaar geleden ook, weet alleen even niet meer hoe die bak heet.

Jeetje... ik had er eigenlijk voor gekozen deze niet te doen. Maar nu met die demo net.. man wat een gaaf ding!!
(Twijfel twijfel)

O ja dan vond ik deze echt veel mooier. Er viel weinig tegen, dus ook als je andere producten gaat combineren kom je er waarschijnlijk niet slecht vanaf maar deze box heeft gewoon alles! Waanzinnig!

Laatst bewerkt:
Ja hoor, dit was op beeld wel een flinke cakebox, alleen het bedrag is nog een reden om hem niet aan te schaffen. Voor deze ga ik wel op zoek naar een mede betaler om hem toch in de straat te hebben staan om 12 uur.

Wat ik op film heb gezien van de demo, daarvan moet ik zeggen dat het een absolute topstuk is. Mijn mening is dan ook, indien je er het budget voor hebt, gewoon lekker kopen.

Prachtig deze, vind zelf de prijs helaas net wat te hoog gegrepen. Laat dan liever de noiz met 2 stuks tegelijk tegen mekaar in z shapen.

Zaten hele mooie stukken in, vond 'm af en toe een klein beetje rommelig ogen. Maar kan met vonkoverslag te maken hebben. Is in potentie een hele mooie bak, maar ik heb nog mijn twijfels of ik hier dit geld voor neer zou leggen.

Back
Bovenaan