Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Wederom besteld. Kreeg bij op halen 1 inhoud doos mee. Dacht eerst oh ze hebben t compact gemaakt ofzo. In de auto erachter gekomen dat ze een fout gemaakt hadden. Blijkt dat men d8 dat het 2 losse producten in 1 doos was en niet 1 product samen. Dit bewijst maar weer.. check je bestelling goed voor je vertrekt.

Hierbij mijn filmpje, let op: dit is echt slechte kwaliteit helaas haha. Achja, ik kan ervan genieten!

Volgend jaar wil ik ook deze weer erbij hebben als ik hem voor een mooie prijs zie!

Deze geschoten in mijn show, wat een ongekend mega breed effect komt hier vanaf. Je hoorde de oh’s en ah’s van de toeschouwers afkomen. Heb je wat budget koop dan de box zeker!
Ik heb hem wel even nagelopen en de vertragingen tussen de cakes uit gehaald, hierdoor liep hij super soepel over!

Deze geschoten in mijn show, wat een ongekend mega breed effect komt hier vanaf. Je hoorde de oh’s en ah’s van de toeschouwers afkomen. Heb je wat budget koop dan de box zeker!
Ik heb hem wel even nagelopen en de vertragingen tussen de cakes uit gehaald, hierdoor liep hij super soepel over!

Is het veel werk/lastig om een compound box strakker door te lonten? Ben bij compounds altijd bang de cakes van de plank te trekken

Is het veel werk/lastig om een compound box strakker door te lonten? Ben bij compounds altijd bang de cakes van de plank te trekken
Nee absoluut niet lastig netjes uit de doos halen en aan de zijkant kun je de lonten, achter folie, zien zitten. Even iets lager aan elkaar knopen en klaar. Tussen de 2 compounds heb ik een stukje extra lont gezet dat strak tegen het reserve lont van compound 1 zat en de gewone lont van compound 2. Echt een eitje!

Nee absoluut niet lastig netjes uit de doos halen en aan de zijkant kun je de lonten, achter folie, zien zitten. Even iets lager aan elkaar knopen en klaar. Tussen de 2 compounds heb ik een stukje extra lont gezet dat strak tegen het reserve lont van compound 1 zat en de gewone lont van compound 2. Echt een eitje!

Top goed om te weten. Zijn namelijk diverse boxen die ik echt gaaf vind maar die ik vanwege de lange pauzes tussen de cakes laat staan

Wat een heerlijke showbak is dit zeg. Absolute parel. Werkelijk enorme boeketten en breed effect. Niet op de camera te krijgen.

helaas gefilmd met een telefoon, maar dat mag de pret niet drukken.

Wat een bakbeest was dit zeg! Toch nog kunnen krijgen en kan niet anders zeggen dan Chapeau evo! Deze als eerste geschoten en niet normaal wat een breedte en sierlijkheid. Helaas niet gefilmd, vond het kijken veel interessanter 🤣

Staat op Bestelvuurwerk voor 249 te koop.
Dealer in Teteringen kiezen en de op=opruiming selecteren.:biertje:

Back
Bovenaan