Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Het tempo had wellicht iets hoger gekund, maar voor de rest kan ik hier niets negatiefs over zeggen. Ik vind het een geweldige bak waar alles in zit!

Weet iemand hoe hij dit jaar verpakt is? weer een hoge doos met de 2 delen op elkaar of de brede doos zoals afgebeeld met de 2 delen naast elkaar?

Ik heb deze vanavond gezien in Moordrecht, bij Kaboom. Helaas hadden we te maken met een weigeraar. Alleen de eerste helft (de eerste compound) ging af. De tweede helft ontbreekt dus volledig op film.

Van wat ik gezien heb:
Met afstand de beste box van de avond. Na alle iele, scheve boeketjes van GBV/WECO was ik blij om eindelijk eens kwaliteit te zien! :yes: Het begint al met perfectie van zeer heldere tails en prachtige crossettes. Maar elk effect is loepzuiver en perfect uitgewerkt. Geen rammer eerste klas, maar wel ontzettend sierlijk en kunstzinnig!
Gewoon uit principe zal ik nooit een box van meer dan 200 euro kopen (te grote hap uit m'n budget), maar als iemand een dure box zoekt, is dit er wel eentje die ik zonder meer kan aanraden!

Deze vorig jaar gehad voor onder de 200eu, mooie box met goede uitwerkingen zeker 1 van de betere boxen naar mijn mening

Ik heb deze vanavond gezien in Moordrecht, bij Kaboom. Helaas hadden we te maken met een weigeraar. Alleen de eerste helft (de eerste compound) ging af. De tweede helft ontbreekt dus volledig op film.

Van wat ik gezien heb:
Met afstand de beste box van de avond. Na alle iele, scheve boeketjes van GBV/WECO was ik blij om eindelijk eens kwaliteit te zien! :yes: Het begint al met perfectie van zeer heldere tails en prachtige crossettes. Maar elk effect is loepzuiver en perfect uitgewerkt. Geen rammer eerste klas, maar wel ontzettend sierlijk en kunstzinnig!
Gewoon uit principe zal ik nooit een box van meer dan 200 euro kopen (te grote hap uit m'n budget), maar als iemand een dure box zoekt, is dit er wel eentje die ik zonder meer kan aanraden!

kwam wel veel uitwerkingen laag aan de grond of niet? maar wat een brute bak

Weet iemand hoe hij dit jaar verpakt is? weer een hoge doos met de 2 delen op elkaar of de brede doos zoals afgebeeld met de 2 delen naast elkaar?
Vanwaar deze vraag? Op elkaar, naast elkaar maakt niks uit, als je ze maar achter elkaar zet wanneer je hem aan wil steken :thumbsup:

De compounds van de 2019 versie van de Skyline on Fire zitten naast elkaar in een doos. Hij is afgelopen weekend binnengekomen namelijk.

Laatst bewerkt:
Vanwaar deze vraag? Op elkaar, naast elkaar maakt niks uit, als je ze maar achter elkaar zet wanneer je hem aan wil steken :thumbsup:

Nou ik zal je zeggen dat ze op elkaar stapelen zoals vorig jaar niet heel handig was, cakes lieten los en de plank brak doormidden toen ik de bovenste uit de doos tilde. Als ze naast elkaar zitten kan je ze denk ik gewoon in de doos laten zitten :)

Laatst bewerkt:

Qua vervoer en het tillen scheelt dit enorm. Op elkaar is vaak beter te tillen bij zwaardere artikelen.

Mooie, sierlijke box propvol v/w shape. Ik zou deze alleen niet zo snel weer halen. Voor mij mist toch een opbouw richting een soort finale.

Hmm, ik kijk naar het filmpje en constateer voor mijzelf het volgende; ik bemerk dat ik de effecten mooi vind maar op de één of ander manier doet deze box mij niet opwinden. Na bijna 2 minuten kreeg ik het gevoel naar een klein stukje film te kijken dat zich iedere 20 seconden herhaalt. Qua opbouw en intensiteit moet je deze bak niet nemen en een finale is al helemaal niet aanwezig. Alsof het lijkt dat er nog een bak achteraan had moeten komen. Neen, voor de adviesprijs zou ik deze zelf nooit kopen, misschien wel wanneer deze rond de 175 zou zijn, maar dan nog zou ik er even over moeten nadenken.

Deze vanavond gezien in Hardenberg. Erg mooie bak en heel afwisselend. Inderdaad mist het wel een opbouw naar een finale die deze bak verdiend. Wel echt bizar harde burst knallen ! Topding ...

Is nu het 2e jaar dat ik heb getwijfeld om deze box te kopen en uiteindelijk niet gedaan. Als het tempo van de 2019 batch zo is als op bovenstaand filmpje komt die volgend jaar toch zeker in de straat

Back
Bovenaan