Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand hoe hij dit jaar verpakt is? weer een hoge doos met de 2 delen op elkaar of de brede doos zoals afgebeeld met de 2 delen naast elkaar?
Weet iemand hoe hij dit jaar verpakt is? weer een hoge doos met de 2 delen op elkaar of de brede doos zoals afgebeeld met de 2 delen naast elkaar?
Ik heb deze vanavond gezien in Moordrecht, bij Kaboom. Helaas hadden we te maken met een weigeraar. Alleen de eerste helft (de eerste compound) ging af. De tweede helft ontbreekt dus volledig op film.
Van wat ik gezien heb:
Met afstand de beste box van de avond. Na alle iele, scheve boeketjes van GBV/WECO was ik blij om eindelijk eens kwaliteit te zien! Het begint al met perfectie van zeer heldere tails en prachtige crossettes. Maar elk effect is loepzuiver en perfect uitgewerkt. Geen rammer eerste klas, maar wel ontzettend sierlijk en kunstzinnig!
Gewoon uit principe zal ik nooit een box van meer dan 200 euro kopen (te grote hap uit m'n budget), maar als iemand een dure box zoekt, is dit er wel eentje die ik zonder meer kan aanraden!
Vanwaar deze vraag? Op elkaar, naast elkaar maakt niks uit, als je ze maar achter elkaar zet wanneer je hem aan wil stekenWeet iemand hoe hij dit jaar verpakt is? weer een hoge doos met de 2 delen op elkaar of de brede doos zoals afgebeeld met de 2 delen naast elkaar?
Vanwaar deze vraag? Op elkaar, naast elkaar maakt niks uit, als je ze maar achter elkaar zet wanneer je hem aan wil steken
Vanwaar deze vraag? Op elkaar, naast elkaar maakt niks uit, als je ze maar achter elkaar zet wanneer je hem aan wil steken