Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was benieuwd of deze bak ook op een demo zou worden geschoten,maar aangezien hij heel laat binnen is zal dat niet gaan lukken,wat ik vernomen heb is hij heel laat,niet voor kerst in ieder geval.
Bronvermelding zou wel op zn plaats zijn, dit is anders paniek zaaien om niks
Tot nu toe is dit Bronzin!!!!!
Kon het niet laten![]()
Vorig jaar kwam veel spul pas de nacht vd eerste verkoopdag binnen en dat gaf aardig wat problemen.
Helemaal met je eens man wat kunnen mensen toch een paniek zaaien er word iets gesuggereerd en bam gelijk dikke paniek man man schamen moeten jullie je, Marcel heb t net bevestigd dus wees gerust en straks staat ie in de straat....Sorry dat ik dit zeg maar, hoezo willen we zo graag weten of het wel op tijd binnen is enzo? Ik snap dat het fijn is dat er een bevestiging is, maar ik denk ook dat onder andere Evolution haar uiterste best doet voor ons en de andere liefhebbers. En uiteindelijk kan er nu weinig meer veranderd worden op zo'n korte tijdspan. Dus ik zou zeggen, loop even naar de aldi, koop wat cat1 en steek dat af om de kruitstress te verminderen. Gewoon rustig afwachten en geen nieuws is goed nieuws![]()
Het is wel fijn om te weten of iets op tijd binnen is voor demo's
Tot nu toe is dit Bronzin!!!!!
Kon het niet laten![]()