Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Best wel stil in dit topic

Denk dat ik dat wel ergens snap. Het is natuurlijk ook een serieus bedrag, natuurlijk krijg je er ook een serieus blok voor terug. Echter willen veel mensen zelf een hun blokken samenstellen, bijvoorbeeld een mega willows en The Branco, Of een Dragon Box 3, Evo Bomber, en de Corrolla, dan zit je op hetzelfde bedrag maar kan je toch zelf wat samenstellen.

Ja hij is ook nog niet als productie geschoten op een demo en wordt verder ook niet als speciale 'dump' aanbieding aangeboden. Waar wil je het dan op een gegeven moment hebben? Dalijk in december als ie geschoten wordt zal er wel meer leven in dit topic komen.

Deze gewoon lekker in januari kopen voor 150 euro om en nabij. Laat het maar lekker rustig blijven in dit topic.

Dan laat ik em sowieso staan. Vind deze box niet beter dan bijvoorbeeld een garden party 1 en een acatenango samen.

waar kan ik deze compound krijgen in limburg tegen een redelijke prijs.
zag hem staan bij vwcentrumbrabant maar daar kostte die in de sale nog 299 euro ?

Misschien kun je dan duidelijk maken waarop jij je verdenkingen gebaseerd hebt?
Op deze manier ken ik er ook nog wel een paar....

Ik was benieuwd of deze bak ook op een demo zou worden geschoten,maar aangezien hij heel laat binnen is zal dat niet gaan lukken,wat ik vernomen heb is hij heel laat,niet voor kerst in ieder geval.

Back
Bovenaan