Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Wanneer deze eindigde in een Ti-salute finale (zonder die slome sterretjes) dan heb je echt een perfecte bak! Ik vind 'm al mooi en strak maar het zou toch een verschil maken. Maar hoe dan ook, hoe vaker ik naar het filmpje kijk hoe meer ik begin te beseffen dat we toch wel echt heel erg blij moeten zijn met de ontwikkeling wat betreft compounds. Wie had eigenlijk een aantal jaar geleden verwacht dat je zoiets moois LEGAAL in je straat kan afsteken? HULDE.. TOP!! :handsup: :applause: :droolthum

In het eerste filmpje van Evo zitten er fluiters in. In de filmpjes van de demo zie ik deze niet meer terug.
Is deze cake aangepast?

In het eerste filmpje van Evo zitten er fluiters in. In de filmpjes van de demo zie ik deze niet meer terug.
Is deze cake aangepast?

Wat ik heb begrepen waren de fluiters wel gepland maar zijn deze er in de uiteindelijke productie uitgehaald. Had deze vraag ook al gesteld op FB

Het eerste gedeelte vind ik het gaafst met de crossetes en "sunbeams" super mooi uitgewerkte effecten hier staat hij dan ook 1 januari in de straat ik kon het niet laten om deze te bestellen:D

Ik had hem graag gehad willen hebben.
Maar word het niet.
Aangezien de prijs die ik straks moet betalen veel hoger is dan die nu overal te krijgen is.
Ik ben natuurlijk geen dief uit mijn eigen portemonnee.

Ik had hem graag gehad willen hebben.
Maar word het niet.
Aangezien de prijs die ik straks moet betalen veel hoger is dan die nu overal te krijgen is.
Ik ben natuurlijk geen dief uit mijn eigen portemonnee.

Denk dat de prijs toch wel op 250 blijft, tenzij je 'm nu ergens voor minder kunt krijgen.

€250 is echt wel de max. wat ik voor een box wil betalen, niet meer dan dat. Maar het is een prachtige box. Als die in de buurt daarvoor wordt aangeboden neem ik hem :)

€250 is echt wel de max. wat ik voor een box wil betalen, niet meer dan dat. Maar het is een prachtige box. Als die in de buurt daarvoor wordt aangeboden neem ik hem :)

Kom je dan per 500gram cake uit op 31 euro, ben het volledig met je eens

Ik weet het niet met deze box. Ik krijg het er niet warm van. Natuurlijk zie ik dat het kwaliteit is en natuurlijk is het gewoon beter dan heel veel andere boxen. Maar het triggert mij niet.
Dan vind ik zelf de acetenadinges ;-) mooier.
greetzzz

Met dit prijskaartje er aan ? Ik kan het mij niet voorstellen :)

Ik wel :)

Je ziet steeds meer de verschuiving naar straten of groepen die wat geld bij elkaar leggen en 1 mooie box willen.

Dan heb je met deze box een geweldig showtje in de straat staan! :)

Back
Bovenaan