Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Jeetje heren.. 3 dagen later en ik hoor die 50 mmmines nog steeds klappen als ik er aan terug denk. Wat een f..... gaaf stuk vuurwerk!! ( en ja de box rammelde wat/ verwacht je niet van evo maar hey, we ommuniceren met chinezen, dat is nooit met opzet zo besteld. )
Marchel echt topklasse dit! Kan ik dit met een gerust hart nog eens bestellen of komt volgend jaar skyline on fire 2 ? :p

Bij deze mijn video van dit monster :Dal moet ik zeggen dat al mijn aangeschafte evo boxen super dik in orde waren (ZIE FINALESHOW WIJCHEN).

https://www.youtube.com/watch?v=hv0JOS-a1rA
Zou hem aankomend seizoen wellicht weer pakken.

Finale show Wijchen bestaande uit en op volgorde geschoten produkten:
2x Ecstatic Evolution
2x 3xHeaven Evolution
2x Dragon box 3 Evolution
2x the Branco Evolution
2x Colorfull City Pangu.
2x Dragon Box 2 Evolution
2x Actenango Evolution
2x The Corolla Evolution
2x mega Willows Evolution
2x Limited Edition 1 Evolution
2x Serenity box Evolution
2x Evo Bomber Evolution
4x Transbomber Rubro
6x 100 shots ti salute zena
48x 25 shots ti salute zena op snel lont
2x 120shots Titanium salut blok

https://www.youtube.com/watch?v=icPFc2i5024&t=621s

Laatst bewerkt:
Ik verwachtte een brede box en niet dat de dubbele compound op elkaar zat...zonde want anders had ik hem mooi in de doos kunnen laten zitten.
Voor wat betreft de uitwerkingen....wat een bizar stukje vuurwerk...echter niet geschikt voor smalle straten :p super dikke mines die weer op de grond komen en hele brede dikke waaiers...iedereen vroeg aan mij of het prof vuurwerk was...en ik zeggen..nee hoor, kan je gewoon in de winkel kopen :D
Ander minpuntje waren de lontjes. Wij weten hier uiteraard prima raad mee. De normale consument echter niet. Wellicht een puntje om mee te nemen met de volgende China reis? Verder een top box! Een van de betere van NL.

probleem van lontjes herken ik niet, de mijne was prima ;)
hij was zeker dik, maar ik ga deze wel volgend jaar laten staan denk ik, ten koste vd acatenango

Welk compound gedeelte vonden jullie het mooiste? 1e gedeelte of 2e?

Wat de effecten betreft ist een topbox. De tweede compound heeft mijn voorkeur die mogen ze ook wel los op de markt brengen ☺. Vooral dat blauw met rood en de multicolours waren top.

Wat een mooie bak!

Het is niet heel erg goed gefilmd maar ik was puur aan het genieten en eigenlijk niet op de film aan het letten.

Op film is het niet te zien maar in een van de laatste cake's zat een een 50MM row met gouden mines..
man man man wat was die ENORM.

Hierbij mijn straatfilm.

Wat een monsterlijk apparaat, geweldig mooi. Het is dat ik niet aan megaboxen doen, anders wist ik wel welke te kiezen :)

Was erg dik hoor. Niet op beeld te krijgen hahaha

Enige opmerking die ik heb is dat het wel leuk zou zijn als hij steeds sneller zou gaan met een dikke heftige finale.

Misschien deze ook maar op de lijst zetten voor volgend jaar. Dit jaar de Acatenango gehad, die was al top, maar de effecten van de Skyline lijken wel nóg grootser. Dit is haast een prof show in een doos, bij een totaal verbod iedere gemeente verplichten deze compound in iedere straat af te steken! :p

Voor 220 euro ga ik overstag.

Afgelopen jaarwisseling deze geweldenaar gehad!
Geen moment spijt van gehad!

Marchel hartelijk bedankt voor dit product!

Ik was even bang dat hij op de Acatenango ging lijken, maar dat was niet het geval, aangezien ik die al eerder had geschoten.

Ik heb dit product als afsluiter van de avond geschoten. Het doorlonten was een eitje, lonten wat verder vrij maken en boven elkaar kruislings doorlonten. Op het moment van schieten heb je dan een handzaam pakket waarvan je de bovenkant 180 graden draait en zo in exact de juiste volgorde op de straat kan zetten.

Na fantastisch hoge staarten met wat uit de kluiten gewassen crossettes ging deze box maar door en door en door! Hoogtepunten waren de gigantische mines) en alle prachtige gekleurde gigantische boeketten. Het fluitconcert was ook een verrassende toevoeging.

Edit: Eerder stond deze zin er in: "de tails met azuurblauwe parels in het midden (net als sunbeam 1" als één van de hoogtepunten. Maar vermoedelijk zat dat niet in deze box, maar in de Acatenango. Excuses.

Laatst bewerkt:
Afgelopen jaarwisseling deze geweldenaar gehad!
Geen moment spijt van gehad!

Marchel hartelijk bedankt voor dit product!

Ik was even bang dat hij op de Acatenango ging lijken, maar dat was niet het geval, aangezien ik die al eerder had geschoten.

Ik heb dit product als afsluiter van de avond geschoten. Het doorlonten was een eitje, lonten wat verder vrij maken en boven elkaar kruislings doorlonten. Op het moment van schieten heb je dan een handzaam pakket waarvan je de bovenkant 180 graden draait en zo in exact de juiste volgorde op de straat kan zetten.

Na fantastisch hoge staarten met wat uit de kluiten gewassen crossettes ging deze box maar door en door en door! Hoogtepunten waren de gigantische mines, de tails met azuurblauwe parels in het midden (net als sunbeam 1), en alle prachtige gekleurde gigantische boeketten. Het fluitconcert was ook een verrassende toevoeging.
Ben benieuwd na je straatfilmpje de mijne had geen azuurblauwe parels en de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb ook niet.

Misschien deze ook maar op de lijst zetten voor volgend jaar. Dit jaar de Acatenango gehad, die was al top, maar de effecten van de Skyline lijken wel nóg grootser. Dit is haast een prof show in een doos, bij een totaal verbod iedere gemeente verplichten deze compound in iedere straat af te steken! :p

Voor 220 euro ga ik overstag.

Bij 2 winkela al gezien voor 225 ;) die 5 euro daar zou ik m niet voor laten staan ;)

prachtige box
alleen er had wel iets meer snelheid in gekunt.
kwa burst en spreiding dikke 10
wat een mooie effecten
ga zo door evo !

Ben benieuwd na je straatfilmpje de mijne had geen azuurblauwe parels en de filmpjes die ik tot nu toe gezien heb ook niet.

Ik weet hoe dat komt! Ik heb vermoedelijk de azuurblauwe parels in de Acatenango gezien! Die had ik ook geschoten, en in mijn herinnering door elkaar gehaald wat betreft azuurblauwe parels omdat ze in het productfilmpje wel zitten.

Excuses voor deze verwarring.

Back
Bovenaan