Sky Symphony

SL76%20(Small).jpg

oud label:
sl76km6.jpg

Artikelnummer: SL76
Artikelnaam: Sky Symphony
Afmeting: Ø135x145 mm
Bruto Gewicht: 1120 Gram
Netto Kruitgewicht: 180 Gram
Aantal Schoten: 14 Schoten
Effectomschrijving: 14 Energievolle luchthuilers klimmen met knisperende staarten trapgewijs naar ongekende hoogte.
Effecthoogte: 40 Meter
Tijdsduur: 55 Seconden
Kartoneenheid: 8/1
Richtprijs: €16,50

O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg vet ding, met zeer goede en langdurige 'fluit''. de crackling tail die er bij zit voegt voor mij niet egt iets extra's toe het gaat mij om de oh zo lekkere fluit.

Bevindt zich ook in het "All inclusive 7.5 kg" pakket.
Richtprijs daarvan 87,50.

Dit is ook een zeer aparte pot.
Door Rollende baba al in een andere post aangekaart.
Vooral het gil effect is waar het bij deze pot om gaat. Een " drie-traps" gilgeluid.
Heel geinig
:cool:

Leuk voor op de avond zo iets, dan komt de crackling ook nog redelijk tot zijn recht. Prijs is op zich goed te doen, kan altijd lager natuurlijk, maar vind het geen punt waar je hem voor zou laten staan. Wil hier weleens serieus over na gaan denken ook. :)

Haha... deze pot had ik ook 2x van Sky Line. Erg mooie pot inderdaad. Alleen ik had hem wel in een andere verpakking vorig jaar.

dsc00593copyhf4.jpg

Wat een apart ding was dit. Iets de langdurig omdat het echt dikke fluiter na dikke fluiter is, maar als je deze met meerdere tegelijkertijd afsteekt zou dit echt iets heel gaafs moeten zijn!

Wat een apart ding was dit. Iets de langdurig omdat het echt dikke fluiter na dikke fluiter is, maar als je deze met meerdere tegelijkertijd afsteekt zou dit echt iets heel gaafs moeten zijn!

Als je er meerdere tegelijk doet komt het 3traps effect niet goed overeen, dat is best jammer :(

Voor de rest is dit potje erg uniek :)

een uniek product , goed uitgewerkte 3 traps fluiters , en de schoten zijn mooi getimed .
deze komt er zeker wel in .

Laatst bewerkt:
zeer leuke pot is dit ja. heb hem dit jaar diverse malen in de wijk zien gaan, en zelf ook afgestoken, die fluiters klimmen goed hoog.

echt een aanrader!:D

:bye:

Lijkt me het kopen waard aangezien hij bijzonder schijnt te zijn.
Ik moet maar eens informeren bij mijn koopadresje naar deze pot.

inderdaad een erg leuk ding ga ik dit jaar maar eens aanschaffen. altijd leuk een lekkere giller voor tussen door

*Even een schop geven dit topic.*

Dit is toch een pot die op zichzelf staat met dit unieke effect. De enigste waar ik dit effect nog van ken zijn de upupgame pijltjes van ,wat is het nou zo onderehand, 10 jaar geleden ofzo??

Achter deze pot gaan we aan dit jaar want ik wil hem wel in mijn showtje gaan gebruiken. Aparte effecten zijn wat dat betreft toch wel welkom hier:p

Van deze heb ik echt staan te genieten :biertje:
Ik koop niet vaak zulke prijzige potten, maar voor 16,50 heb je wel iets aparts.
Zelf schoot ik hem om 20:00 uur al de lucht in, omdat ik denk dat je er om 24:00 uur minder van geniet i.v.m. al het andere vuurwerk.
Deze zal ik zekers weer aanschaffen, aanrader!!!

Van deze heb ik echt staan te genieten :biertje:
Ik koop niet vaak zulke prijzige potten, maar voor 16,50 heb je wel iets aparts.
Zelf schoot ik hem om 20:00 uur al de lucht in, omdat ik denk dat je er om 24:00 uur minder van geniet i.v.m. al het andere vuurwerk.
Deze zal ik zekers weer aanschaffen, aanrader!!!

Je koopt niet vaak prijzige potten, maar voor 16.50 heb je wel iets moois. hahaha:p
Dan weet ik niet wat van potten jij gewend bent.

Ik haal ze altijd in Duitsland, in Nederland koop ik echt alleen het spul wat naar mijn mening speciaal is en wat ik daar niet kan krijgen.
Meer dan 20 euro zal ik echt nooit betalen voor een pot en al helemaal niet voor de meeste doorsnee prut die in Nederland te koop is.
Dus 16,50 is voor mij op deze manier een "prijzige pot"...:wink:

Ik haal ze altijd in Duitsland, in Nederland koop ik echt alleen het spul wat naar mijn mening speciaal is en wat ik daar niet kan krijgen.
Meer dan 20 euro zal ik echt nooit betalen voor een pot en al helemaal niet voor de meeste doorsnee prut die in Nederland te koop is.
Dus 16,50 is voor mij op deze manier een "prijzige pot"...:wink:

oh zo, ik dacht al anders kun je nooit mooi nederlands vuurwerk kopen.:bye:

Blijft een grandioos potje dit, simpel, maar o zo leuk. Wel meer een effect voor in de avond, als het in de buurt nog beduidend stiller is, die 3e fluit is anders niet goed meer te horen.

De prijs van 16,50 is wel te overdenken voor mensen die dit als keuze gaan zien in hun budget, sier is het natuurlijk niet, maar het is een langdurige cake met een humoristisch effect, toch een aanrader. :)

Back
Bovenaan