Sky Symphony

Dankjewel, die is inderdaad de moeite waard ( alhoewel ik er niet kan uithalen hoeveel er daar tegelijk worden geschoten ? )
Tevens was ik destijds behoorlijk gecharmeerd van Skyline collectie, waar je af en toe nog wel wat ziet in sommige shops.

In mijn films is het er telkens 1 en hij schiet salvos van 4 behalve de laatste dan zijn het er 8.

Ik herinner me nog goed dat ik dat soort spul samen met een hele berg crackling babypijltjes de lucht in schoot om in de stemming te komen zo rond het middaguur..

Komt deze nu wel of niet dit jaar opnieuw op de markt? Leest er misschien iemand van Vulcan mee die dit kan bevestigen danwel ontkennen..?

Ik durf met 95% zekerheid te zeggen van niet. Dat werd even gedacht omdat hij bij een webshop nog te koop leek maar na contact met de webshop bleek dat vorig jaar oude voorraad te zijn en is hij daar nu ook op. Bovendien staat hij in geen enkele vuurwerkbestelling.nl webshop te koop.

Mmmm dat dacht ik dus omdat hij hier op een site stond in de aanbieding... was te vroeg met mn conclusie blijkbaar

Vorig jaar maar ook gister nog de Sky Symphony in een bunker tegengekomen. Helaas nog nooit gehad, maar vorig jaar wel tijdens een demo in actie gezien. Daar moest dit jaar verandering in komen, maar helaas hebben ze al een andere eindbestemming. Toch mooi om zo'n topper nog eens in een bunker tegen te komen, want zoals het label al aangeeft gaat het hier echt om premium quality. De 3-traps fluiters volgen elkaar met een perfecte timing op. Voor zover ik weet komt de Sky Symphony niet terug, al hoop ik het stiekem wel een beetje!

20171217_134600.jpg

20181130_181615_1.jpg

Back
Bovenaan