Silver Sky Volcano

sl09gb6.jpg

Artikelnummer: SL09
Artikelnaam: Silver Sky Volcano
Categorie: fonteinen
Effectomschrijving: Zilver fontein
Tijdsduur: 40 sec.
Stijghoogte: 2.5 m.
Richtprijs: €4.75
Verpakkingseenheid: 5/6
Film: BekoBV.nl
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
erg mooie vulkaan , die nog best hoog komt .
per 3 in 'n w-shape rekje ofzo plaatsen , lijkt me erg mooi .

Laatst bewerkt:
Dat is helemaal nog niet zo,n gek idee van jou.
De vulkaan brandt een minuut en spuit erg hoog.
Zal een fraai gezicht zijn 3 naast elkaar.
:bye:

Weet iemand toevallig het vlak is waarop hij staat?
Ik moet dit weten i.v.m een project.

Alvast bedankt

Hoe groot dat vlak is bedoel je denk ik?

De afmetingen van deze fontein:
65x185 mm

Ik hoop dat ik je er mee heb geholpen:)

Haha inderdaad Kruitsnuiver, ik bedoelde hoe groot maar was het vergeten erbij te zetten:bonk:

Bedankt voor de snelle reactie, hier kan ik wat mee.

Laatst bewerkt door een moderator:
WAT EEN DING! Werkelijk prachtig deze fontein, zo'n klein dingetje, maar een kracht erachter, kanonne! Deze spuit écht hoog, verwacht je gewoon niet, maar er zit ook zo'n ontzettende kracht achter, hij lijkt wel op te stijgen als je hem hoort gaan. :cool::D

Prijs van 4,75, niet denken, gewoon doen, een 100% aanrader deze fontein, zeker niet laten liggen!

:bye:

Ik kreeg deze fontijn gratis bij mij bestelling bij de vuurwerkcentrale! En was er erg blij mee! :rolleyes: Dacht eerst dat het een prut ding was, maar me mond viel open toen ik hem afstak! Erg leuk ding! Volgend jaar er bij kopen! :wink:

-Clownfish

Ik kwam dit filmpje net tegen op youtube en ik wilde meteen weten waar deze verkocht werd! Wat een ding zeg, erg gaaf hoor! En de prijs valt ook nog eens mee dus deze gaat er zeker komen dit jaar!

deze knalde bij mij loeihard uit elkaar toen ie net op gang probeerde te komen...zoveel druk zit er dus achter, en zo gevaarlijk kan het dus zijn

bij mij was dit ook het geval! had er 5, 4 met oud label die deden het goed en 1 met nieuw label die knalde ook uit elkaar. ik gok dus een productie fout!

net gratis gehad bi de aanschaf van een paar extratjes
lijkt me een leuke fontein afgaand op het commentaar en de films

Eindelijk was deze vulkaan weer in het assortiment van mijn dealer. Vroeger was dit echt een topper en daarom had ik er dit jaar twee aangeschaft. Echter na een seconde of vijf klapte beide vulkanen met een rotklap uit elkaar. Beetje jammer. Gelukkig deden de titanium vulcano's het wel.

Is er iemand geinteresseerd in een dummy van dit product?
Deze dummy is afkomstig van Goudvuur in Gouda en in goede staat.
Bij interesse graag PM-en of reageren in dit topic.
Afhalen en verzenden niet mogelijk. Alleen langsbrengen of overhandigen bij demo's.

Back
Bovenaan