Sky Screamers

Komen 3 van deze nog wel boven 6 secret salute´s uit? Daar maak ik mij een beetje zorgen over, zou zonde zijn als ze bijna niet te horen zijn..

Geloof me koetje deze komt echt wel boven de ss-en uit!
Deze fluiters zijn erg rouw en gaan door merg en been..
Deze fluiters ga je dus echt wel joren tussen het vele geweld van de ss-en.

Inderdaad, deze cake ga je er zeker bovenuit horen.
Een geweldig die fluit is het.
Hier hoef je echt niet bang voor te zijn.

3 x falcon kwamen ook boven de tb 106a uit dus ga er maar vanuit dat ze dan helemaal boven de sec
cret salute uit komen

Laatst bewerkt:
Pfff, winkel #1 heeft 'm niet in assortiment, noch voor zo'n stuntprijs en nóch Falcon aan te bieden :sad: Duimen voor verkooppunt #2 (die nooit aan actieprijzen of kortingen doet).

dit is een cake waar ik nog naar op zoek ben. Maar dan wel met iets van korting, want die 60 euro vind ik beetje erg veel. Ik wist niet dat dit zo'n goede cake was, anders had ik gelijk gereageerd toen die in de aanbieding was.
greetzz

Wat een bak is dit toch, de fluit (eerder krijsen) blijven me verbazen, na lang twijfelen door de hoge prijs toch maar één aangeschaft, zoiets vind je niet goedkoper en wil het ook niet missen!

Ik heb ook bij de buren op het fora gelezen dat deze bak is uitverkocht.
vele winkels zullen hem dus niet geleverd krijgen en een beperkte voorraad hebben.
voor de mensen die besteld hebben bij herman de haan, ik lees ook op FPM dat een lid daar een mail heeft gehad dat hij deze niet geleverd zal krijgen.

grtz

Ik heb ook bij de buren op het fora gelezen dat deze bak is uitverkocht.
vele winkels zullen hem dus niet geleverd krijgen en een beperkte voorraad hebben.
voor de mensen die besteld hebben bij herman de haan, ik lees ook op FPM dat een lid daar een mail heeft gehad dat hij deze niet geleverd zal krijgen.

grtz

We krijgen maar paar doosjes die niet voldoende de bestellingen dekt. Wij balen er ook van maar is niet anders.

Betekend niet dat andere winkeliers ze niet hebben!!

Laatst bewerkt:
Balen zeg, had hem dus bij HDH besteld en kreeg gister de mail dat deze voor mij niet leverbaar is!

Een alternatief uitzoeken kan amper want dit is DE fluitcake :sad:

3 hypnotized(van Zena/ Herlat) voor 40-50 euro lijkt me opzich geen slecht alternatief maar die overtreffen deze zeker niet

Concerto rosso, heeft wat redelijke fluiters, sky symphonie van beko, maar zag dat deze er bij ons in verkoop ook al uit is gehaald..
Jammer dit voor iedereen :die deze had.
Gr

Dit product vervang je niet makkelijk voor eenzelfde want dit was al de enige in zijn soort. Ik heb het ``geluk`` dat ik ze wel kijg maar mocht dat bv niet zo zijn dan zou ik persoonlijk voor de screaming salute van royal gaan. Is natuurlijk een ander product maar staat ook garant voor geweld en fluiters gaan ook lang door.

Ik heb ook mazzel dat ik ze wel geleverd krijg! vorrig jaar had ik ze besteld bij de halfords en kreeg ze toen ook niet geleverd, dit jaar toch meer geluk :D

Back
Bovenaan