Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is dit product nu in kwaliteit en uitwerking identiek aan de Flacon?
En maakt het dus niets uit welke je aanschaf?
Deze bak staat nu ook op de website van goedkopervuurwerk.nl (zul je ook vast wel met een mooie kartonkorting meekrijgen denk ik, aangezien ze alleen per 2 te bestellen zijn)![]()
Deze bak staat nu ook op de website van goedkopervuurwerk.nl (zul je ook vast wel met een mooie kartonkorting meekrijgen denk ik, aangezien ze alleen per 2 te bestellen zijn)![]()
Bij ons zijn ze al in de karton actie![]()
Wat is nou de richtprijs van dit ding? Want er is niet echt een officiele openingspost over!
Nou kaboem, ik snap wat je bedoelt want ik heb ongeveer zo'n reactie hier of in 't Falcon topic eerder gegeven. Ik had iets nóg spectaculairders en harders (qua volume verwacht). Maar als je het dan vergelijkt met elk ander fluitblokje op de markt, steekt deze er gewoon echt met kop en schouders bovenuit en kun je beter bij aanschouwen je verwachting daarop instellen.
Kijk; als er nou in jouw straat zo gruwelijk veel 100k's, knalblokken en weet ik veel wat worden afgestoken...tja, dan blijft er toch van dit schreeuwblok weinig over. Maar woon je in een rustiger wijk, of eentje waarin één persoon een illegale 100k afsteekt, een paar legale rollen en een zooi 'normale' fluitcanonnades...dan ben je met dit ding toch nog echt wel The Man hoor.