Sky Screamers

Is dit product nu in kwaliteit en uitwerking identiek aan de Flacon?
En maakt het dus niets uit welke je aanschaf?

Deze bak staat nu ook op de website van goedkopervuurwerk.nl (zul je ook vast wel met een mooie kartonkorting meekrijgen denk ik, aangezien ze alleen per 2 te bestellen zijn) :bye:

Ik wou hem elk jaar al hebben maar vind het te duur voor slechts 1 artikel maar heb nu de knoop doorgehakt en er 2 besteld voor een zeer aangename prijs. Deze komt voor en na de garden of eden gevolgd door een zooi knalblokjes, word een leuk project :D

Deze MOET ik gewoon een keer hebben. Het is misschien een lastige vergelijking, maar zijn de fluiters even hard en rauw als de cruise rockets? Ik ga het overwegen om een karton hiervan aan te schaffen.

Staat hier al sinds 2006 op de lijst maar nooit een dealer kunnen vinden, dit jaar zijn ze er eindelijk bij:handsup:

Of ik nou de Falcon of Sky Screamers kan vinden, voor 65 of minder; dit jaar zál het het 00u. begin van mijn showtje worden! Heb ze wel eens in 't echt gezien en móet dit gewoon zelf eens hebben, niettemin omdat ik weet dat m'n publiek versteld zal staan!

Heb ze zelf afgelopen jaar gehad, het was wel gaaf maar als ik er aan terug denk viel het tegen? mischien te veel van verwacht? of was gewoon te veel herrie dat de Sky screamers niet echt goed aanbod kwam?

Nou kaboem, ik snap wat je bedoelt want ik heb ongeveer zo'n reactie hier of in 't Falcon topic eerder gegeven. Ik had iets nóg spectaculairders en harders (qua volume verwacht). Maar als je het dan vergelijkt met elk ander fluitblokje op de markt, steekt deze er gewoon echt met kop en schouders bovenuit en kun je beter bij aanschouwen je verwachting daarop instellen.

Kijk; als er nou in jouw straat zo gruwelijk veel 100k's, knalblokken en weet ik veel wat worden afgestoken...tja, dan blijft er toch van dit schreeuwblok weinig over. Maar woon je in een rustiger wijk, of eentje waarin één persoon een illegale 100k afsteekt, een paar legale rollen en een zooi 'normale' fluitcanonnades...dan ben je met dit ding toch nog echt wel The Man hoor.

Nou kaboem, ik snap wat je bedoelt want ik heb ongeveer zo'n reactie hier of in 't Falcon topic eerder gegeven. Ik had iets nóg spectaculairders en harders (qua volume verwacht). Maar als je het dan vergelijkt met elk ander fluitblokje op de markt, steekt deze er gewoon echt met kop en schouders bovenuit en kun je beter bij aanschouwen je verwachting daarop instellen.

Kijk; als er nou in jouw straat zo gruwelijk veel 100k's, knalblokken en weet ik veel wat worden afgestoken...tja, dan blijft er toch van dit schreeuwblok weinig over. Maar woon je in een rustiger wijk, of eentje waarin één persoon een illegale 100k afsteekt, een paar legale rollen en een zooi 'normale' fluitcanonnades...dan ben je met dit ding toch nog echt wel The Man hoor.

Tsja twijfel nog of ik dit jaar ga bestellen, want als ik elke keer de filmpjes zie blijf ik het prachtig vinden, denk je gewoon goed moment moet uit kiezen waarneer je deze afsteekt.

Back
Bovenaan